Misschien nog in de playoffs om de intertotoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen niet. Volgend seizoen wordt het dan.
Maak er maar 2 weken vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef Klaverjas het volgende:
De derby over paar nachtjes?
Gewoon gaan johquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef Breemz het volgende:
@heinekenAFCA
Weet ik nog niet, zit nog te twijfelen omdat de week erna Twente is, en Ajax toch iets verder weg is, en wat duurder enzo![]()
maar als ik ga, ga ik op het thuisvak zitten denk ik.
kweet nog niet, ajax uit heeft toch altijd wel iets hé, ArenA enzo.. Maarja vervoer en kaarten etc kost ook zat! Wil dan natuurlijk ook nog 1e ring zitten he. Marktplaats maar eens in de gaten houden!quote:
Goedkoopste kaarten die er nog zijn voor in een Ajaxvak 24,50.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Breemz het volgende:
[..]
kweet nog niet, ajax uit heeft toch altijd wel iets hé, ArenA enzo.. Maarja vervoer en kaarten etc kost ook zat! Wil dan natuurlijk ook nog 1e ring zitten he. Marktplaats maar eens in de gaten houden!
Maar geen fokkers die naar Twente uit gaan?
En dat is met of zonder verrekijkerquote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goedkoopste kaarten die er nog zijn voor in een Ajaxvak 24,50.
alleen dat muziekje hequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef Breemz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YLuM0DijrDs
wat zo'n club met je kan doen he.. kip-pen-vel!
Ik vrees mee...quote:Op maandag 2 april 2007 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben bang dat jullie de nacompetitie niet gaan ontlopen.
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige icoon van Heracles Almelo moet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |