Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:05 schreef Deadline het volgende:
En als wij stunten pakken we een puntje tegen de top 5, en we hebben iets meer nodig...
Eens. Alleen is dat dan wel voldoende? Met de winst tegen Excelsior eventueel erbij misschien net.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoor
Ik denk dat jullie zeker kansen hebben om van ze te winnen.
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoor
Ik denk dat jullie zeker kansen hebben om van ze te winnen.
En dat zie ik nou net niet gebeuren met Ajax op titelkoers nog.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderen![]()
Dit jaar valt er weinig te halen ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderen![]()
Ach, vorig jaar hadden jullie aan 15 kansen nog niet genoeg om te scoren, dus ik blijf, misschien tegen beter weten in, een klein beetje hopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar valt er weinig te halen ben ik bang voor je
Zeker nu wij nog een klein kansje op de titel hebben, worden er geen cadeautjes meer gegeven
Jullie winnen toch veel liever van Twente? Doe dat dan maar, dan ben ik ook tevredenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar hadden jullie aan 15 kansen nog niet genoeg om te scoren, dus ik blijf, misschien tegen beter weten in, een klein beetje hopen
Als dat gebeurt hoor je me zeker niet klagen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie winnen toch veel liever van Twente? Doe dat dan maar, dan ben ik ook tevreden![]()
Ik hoop het. Laat Heracles maar lekker in de Eredivisie blijven. Leuke club met een mooie aanhang.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Deadline het volgende:
[..]
Als dat gebeurt hoor je me zeker niet klagen!
Je zit hier wel veel he, hoe komt die sypathie voor Heracles?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop het. Laat Heracles maar lekker in de Eredivisie blijven. Leuke club met een mooie aanhang.
Ik ken een meisje dat een seizoenkaart van Heracles heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je zit hier wel veel he, hoe komt die sypathie voor Heracles?
Kom anders een keer gezellig!![]()
Wel op Vakkie R dan hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat een seizoenkaart van Heracles heeft
Ik kom zeker een keer, maar dat zal pas volgend seizoen worden ben ik bang. Maar als ik kom laat ik het hier zeker even weten![]()
Doet zij wel geloof ik. Maar er willen nog wel een paar gasten van Ajax mee, dus als ik nog meer kaarten nodig heb dan hoor je dat wel tijdig. Volgend seizoen de thuiswedstrijd tegen feyenoord zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel op Vakkie R dan he
Kan ook wel kaarten regelen als je wil.
Dit seizoen niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet zij wel geloof ik. Maar er willen nog wel een paar gasten van Ajax mee, dus als ik nog meer kaarten nodig heb dan hoor je dat wel tijdig. Volgend seizoen de thuiswedstrijd tegen feyenoord zou geweldig zijn![]()
Nee, dit seizoen niet. Volgend seizoen wordt het dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit seizoen niet?kan niet garanderen dat het nog kan maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |