In het zwart/wit- gestreept rondgehold zeg je, was het wel op het veld en niet die gast met die mega-vlag langs het veld/ de tribunes?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef twentemeisje het volgende:
(ik ben ooit besmet door mijn ex die in een grijs verleden (nee nee nee ik ga niet vertellen wie het is) in het zwart/wit-gestreept van Heracles heeft rondgehold
)
Scott Calderwood? woonde al in Almelo voordat hij bij Heracles kwam voetballenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
Geen Tibari, geen Wooding... Het wordt een leuk raadspelletjeMisschien moet ik er een prijs aan koppelen, degene die het eerst met het juiste antwoord komt mag mij een keer meenemen naar Heracles
Wat die nickname betreft... daar heb ik niet goed over nagedacht destijds, in al mijn onschuld koppelde ik het gewoon aan de regio hier.... Jullie mogen me hier ook wel Almelomeisje noemen hoor, als dat minder pijnlijk is
Wel voor Ajax zijn hequote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik niet, ik volg de apotheose van de competitie thuis op Tele2
Je mag altijd even PMen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 20:23 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zat er op te wachten
I value my online privacy... (en nee, ik ben niet stiekem een of ander gedrocht)
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk al, sinds wanneer gaan de Heracles topics zo snel.
quote:Heracles Almelo en Slot dicht bij akkoord
Arne Slot lijkt binnen enkele dagen te worden gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Heracles Almelo. De middenvelder van NAC Breda is in verregaande onderhandelingen met de Almelose club, schrijft het Algemeen Dagblad.
Slot, die in de omgeving van Almelo zijn jeugd doorbracht, moet de naar België terugkerende Stefaan Tanghe doen vergeten. De 29-jarige spelmaker heeft laten weten niet nog een jaar in Breda te willen doorbrengen. Vooral zijn plek in de hierachie van de middenvelders stoort hem.
weten we ook gelijk wat je naam is op HAFC, Vintage_Bramquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Breemz het volgende:
foto's verplicht Twentemeisje, anders wil niemand die prijsvraag winnen!
maar anyhow, het is beter idd dat Heracles mooi verliest bij Roda, jongens op vakantie en geheel op volgend jaar richten.
Igor kan zondag z'n 100e doelpunt maken. wel grappig! Met Slot schijnen ze al ver gevordert te zijn! mooi opzich wel
Heb nog 4 kaarten voor Roda, voor 2 kratjes Grolsch zijn ze van jou!
quote:Het bericht waar al velen lang op zaten te wachten, kan nu worden gemeld: Jan Wuytens blijft bij Heracles Almelo. Het betekent een verlengd verblijf voor de Belg in Almelo na eerdere berichten dat de club niet verder wilde met de centrale verdediger.
Wuytens kwam met Heracles een contract overeen met de duur van twee seizoenen. Na de prestaties in de laatste wedstrijden van Wuytens en het daarbij geschonken vertrouwen vonden beide partijen elkaar vrijdag met een nieuwe verbintenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |