In eerste instantie Maan, maar zoals ik d'r zag op Life&Cooking moet ze écht heel hard looples hebben. En aangezien de show al zo ongeveer is opgenomen, belooft dat niet veel goeds. Verder lijkt Bengü me een toffe meid, met humor.quote:
ben echt benieuwd vanavondquote:Op maandag 12 maart 2007 18:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
In eerste instantie Maan, maar zoals ik d'r zag op Life&Cooking moet ze écht heel hard looples hebben. En aangezien de show al zo ongeveer is opgenomen, belooft dat niet veel goeds. Verder lijkt Bengü me een toffe meid, met humor.
Viel mij ook al op. Ze kan echt niet presenterenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef Adelante het volgende:
Hallo, ik heb de serie van vorig jaar niet gezien, maar kijk nu mee en die Nederlandse Tyra is echt een blonde doos zeg... Heeft zij camera ervaring?
Ik vind haar nu al afschuwelijkquote:
mja.. ik denk al; wat een hoop! Al die namen ga ik niet onthouden.. maar er gaan dus nog een paarquote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef Toeps het volgende:
Eerst zijn er 20 door, had ik al gelezen van Ksenija, afvalster bij de laatste 20.
En een verschrikkelijk irritant stemmetjequote:Op maandag 12 maart 2007 20:48 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Kim een rare mond hebben, scheef of zo... En ze heeft een overdosis arrogantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |