abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47084133
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.
Vergeet je de groepen moslims en bijhorende reetkevers niet te noemen?
pi_47084380
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.
Als Meki alles en iedereen over zich heen krijgt, ZOU het dan MISSCHIEN ook zo kunnen zijn dat -ie gewoon onzin uitkraamt en zich altijd selectief opwindt? Een uitspraak als 'Hooligans zijn bijna altijd Nederlanders' is de grootst mogelijke bullshit en dat is ook prima aantoonbaar. Maar Meki wil altijd wat in te brengen hebben als er kritiek is op gedrag van geloofsgenoten. Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven. En Meki is niet alleen, er zijn nog een paar van die types hier op Fok.

Ik ben geen aarslikker van Wilders en zal dat ook van m'n levensdagen niet worden. Ik heb nota bene gestemd op de partij die nu twee staatssecretarissen levert met een Turkse en Marokkaanse nationaliteit op zak. En ik vind dat een prima zaak, zelfs. Net zoals ik het gisteren ook prachtig vond hoe PvdA'er Dijsselbloem Wilders op z'n donder gaf in de Tweede Kamer.

Het zou voor discussies op dit forum wel eens gezond zijn als opmerkingen als de jouwe achterwege blijven. Je hoeft geen aanhanger van Wilders te zijn om je zorgen te maken over het gedrag van sommige groepen in dit land. En als ik gewoon eens om een ondubbelzinnige veroordeling vraag (zonder onjuiste of niet ter zake doende verwijzingen naar Nederlanders), in plaats van dat eeuwige goedpraten, is daar niks mis mee.

Ik ben het wat dat betreft op sommige fronten wel met Marco Pastors eens en had ook veel liever gezien dat Nederlanders op hem hadden gestemd, in plaats van op Wilders. Pastors was namelijk gematigd in zijn opvattingen, maar zei wel dat je problemen moet durven benoemen om ze op te lossen. In dit geval dus: durf gewoon eerlijk te benoemen en te erkennen dat loverboy-problematiek vooral wordt veroorzaakt door Marokkanen en ga er daarna iets aan doen. Maar met dat eeuwige wegwimpelen of afwentelen op Nederlanders ga je problemen NOOIT oplossen.
pi_47086327
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:52 schreef dVTB het volgende:

[..]

Als Meki alles en iedereen over zich heen krijgt, ZOU het dan MISSCHIEN ook zo kunnen zijn dat -ie gewoon onzin uitkraamt en zich altijd selectief opwindt? Een uitspraak als 'Hooligans zijn bijna altijd Nederlanders' is de grootst mogelijke bullshit en dat is ook prima aantoonbaar. Maar Meki wil altijd wat in te brengen hebben als er kritiek is op gedrag van geloofsgenoten. Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven. En Meki is niet alleen, er zijn nog een paar van die types hier op Fok.

Ik ben geen aarslikker van Wilders en zal dat ook van m'n levensdagen niet worden. Ik heb nota bene gestemd op de partij die nu twee staatssecretarissen levert met een Turkse en Marokkaanse nationaliteit op zak. En ik vind dat een prima zaak, zelfs. Net zoals ik het gisteren ook prachtig vond hoe PvdA'er Dijsselbloem Wilders op z'n donder gaf in de Tweede Kamer.

Het zou voor discussies op dit forum wel eens gezond zijn als opmerkingen als de jouwe achterwege blijven. Je hoeft geen aanhanger van Wilders te zijn om je zorgen te maken over het gedrag van sommige groepen in dit land. En als ik gewoon eens om een ondubbelzinnige veroordeling vraag (zonder onjuiste of niet ter zake doende verwijzingen naar Nederlanders), in plaats van dat eeuwige goedpraten, is daar niks mis mee.

Ik ben het wat dat betreft op sommige fronten wel met Marco Pastors eens en had ook veel liever gezien dat Nederlanders op hem hadden gestemd, in plaats van op Wilders. Pastors was namelijk gematigd in zijn opvattingen, maar zei wel dat je problemen moet durven benoemen om ze op te lossen. In dit geval dus: durf gewoon eerlijk te benoemen en te erkennen dat loverboy-problematiek vooral wordt veroorzaakt door Marokkanen en ga er daarna iets aan doen. Maar met dat eeuwige wegwimpelen of afwentelen op Nederlanders ga je problemen NOOIT oplossen.
Ten eerste ontken ik nergens dat de loverboy problematiek wordt veroorzaakt door Marokkenen. Ik weet dit en bovendien ontken ik het nergens. Ik stelde enkel even de hypocriete houding van sommige Fokkers aan de orde. Heel veel mensen op Fok hebben er een handje van om te wijzen naar andere groepen wanneer hun eigen groep negatief in het nieuws komt. Niet alleen Meki doet dit, maar ook andere mensen die niet Islamitisch zijn. Kijk bijvoorbeeld maar eens in dit topic: Barneveldse school weigert moslima in kantine

StefanP kan het in een van zijn posts niet laten om direct naar de misstappen van moslims te wijzen, terwijl het hier over een vermeende misstap van een christelijke school ging. In plaats dat iedereen die verwijzing afkeurt is (bijna) iedereen het met hem eens. Echter, wanneer Meki naar een andere groep wijst begint iedereen direct op hem te zeiken. Dat was mijn punt.

Edit: Meki kraamt inderdaad een hoop onzin uit, dat ontken ik niet. Echter, hij zegt heel soms ook wel eens wat zinnigs, maar er is niemand meer die daar naar luistert (al is dat natuurlijk wel gedeeltelijk z'n eigen schuld).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2007 11:54:10 ]
pi_47086404
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vergeet je de groepen moslims en bijhorende reetkevers niet te noemen?
Nee, in dit geval dus niet.

(Weer zo'n voorbeeld van direct wijzen naar een andere groep trouwens).
pi_47086485
@ DVTB

Ik keur elke moord en loverboy
Net als jou wil ik een goede samenleving hebben zonder enige racisten.

Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen .
Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47086672
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, in dit geval dus niet.

(Weer zo'n voorbeeld van direct wijzen naar een andere groep trouwens).
Precies.

En nu voel je je in de zak gescheten als er terug wordt gewezen. Hand in eigen boezen steken knul voordat je naar anderen wijst!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:05:13 #167
111528 Viajero
Who dares wins
pi_47088370
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef dancemacabre het volgende:
1) Er zijn grote problemen met de Marokkaanse jongens
2) In elk West Europees land dat hen toeliet te immigreren
3) Het betert niet met de opeenvolgende generaties, integendeel
4) Marokkaanse meisjes zie je nergens in het uitgangsleven
5) Voor een volk dat zo vol is vanzichzelf en de eer, is hun gedrag totaal misplaatst

Goedpraters en "maar adepten", behoed je voor de dag dat je dochter in handen van dat gespuis valt.
Ga een suit in Rotterdam, Kruiskade en Middellandstraat. Meer dan genoeg hele leuke Marokkaanse meisjes hoor.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_47089643
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Meki het volgende:
@ DVTB

Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen. Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar voor de manier waarop mensen over jouw houding denken, zou het goed zijn als je niet altijd meteen in een reflex schiet en meteen naar anderen wijst. Het siert je, dat je (al is het na enig aandringen) toch ook eens een oordeel uitspreekt.

Ik ben het trouwens met Nielsch van mening dat het inderdaad hypocriet is dat mensen in het topic over de geweigerde moslima zo'n houding aannemen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:22:56 #169
3542 Gia
User under construction
pi_47091427
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:52 schreef dVTB het volgende:
Zal NOOIT eens gewoon zijn afkeuring over dergelijke praktijken (in dit geval loverboys) uitspreken, maar ALTIJD meteen naar Nederlanders gaan wijzen en ze het liefst ook nog de schuld in de schoenen schuiven
Tja, door het wantrouwen van de Nederlanders, kunnen ze moeilijk aan een baan komen. En om toch aan geld te komen, is maar één oplossing. Je wordt loverboy. Dus duidelijk de schuld van de Nederlanders.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:24:36 #170
3542 Gia
User under construction
pi_47091510
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Meki het volgende:
@ DVTB

Maar nu is er dat niet meer. Nederland begint onveilig te worden de nieuwe Hitler is al opgestaan. en dan slaapt iedereen verder. elke hooligan of pedofiel of moordende moeder van Nederlandse afkomst op het nieuws is er een reden om door te slapen .
Maar als er een Marokkaan op het nieuws komt zijn ze opeens allemaal wakker
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:28:21 #171
3542 Gia
User under construction
pi_47091667
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef dVTB het volgende:

Ik ben het trouwens met Nielsch van mening dat het inderdaad hypocriet is dat mensen in het topic over de geweigerde moslima zo'n houding aannemen.
Ik heb me in het topic van de geweigerde moslima vóór de moslima uitgesproken en hier uiteraard tegen de loverboys.

Waarom altijd ervan uitgaan dat mensen die hier tegen de loverboys zijn, automatisch altijd tegen Marokkanen zijn?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:44:48 #172
92279 N.icka
Windforce 11
pi_47092308
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

. Vrouwen doen maar al te graag dingen als je ze maar mooie cadeautjes geeft, dat is nu eenmaal vrouwen-eigen. .
OMG

pi_47097579
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.

Het is gewoon vrouwen eigen dat ze makkelijk in de praatjes van dit soort mannetjes trappen. Een kerel kijkt daar dwars doorheen. Je kunt een vrouw alles wijsmaken, weet ik uit eigen ervaring.
Het gaat hier niet om jouw ervaringen met vrouwen.

Het gaat hier, nogmaals, om een groep kwetsbare meisjes die ernstige gedragsproblemen en/of een verstandelijke handicap hebben, loverboys pikken dit soort meisjes eruit omdat ze dus makkelijk zijn in te palmen.
Die meiden kunnen daar zelf weinig aan doen omdat ze dus nogmaals, vaak een verstandelijke handicap hebben. En net alsof die ouders daar iets aan kunnen doen. Zie je het voor je, een 18-jarige meid met het IQ van een tienjarige waarbij de hormonen door het lijf gieren. Dat gaat dus mis.

Kijk maar eens op een site als 'vermist' hoeveel meisjes uit internaten weg zijn gelopen en waarbij vermeldt wordt dat ze verstandelijk gehandicapt zijn en vermoedelijk in het loverboy-circuit terechtkomen. Dat die meisjes er vaak heel mooi en normaal uit zien is misschien moeilijk te begrijpen en dan denkt men al snel dat het hun eigen schuld zal zijn.

En wat die probleemmeisjes met de rest van het vrouwvolk te maken hebben snap ik niet. Je komt over als iemand die misschien helemaal niet zo veel ervaring heeft met vrouwen.
Of je zit de boel te stangen natuurlijk.
pi_47097817
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Precies.

En nu voel je je in de zak gescheten als er terug wordt gewezen. Hand in eigen boezen steken knul voordat je naar anderen wijst!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:04:28 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_47097858
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of je even je eigen tieten wil masseren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47098019
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of je even je eigen tieten wil masseren.

Mogen het ook die van m'n vriendin zijn?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:07:56 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47106262
Ergens is het toch ook wel (een beetje) de schuld van de dames, wat een naïviteit. Stiekeme relaties, geloven in sprookjes, sensueel gekleed, allemaal zaken die deze domme Nederlandse knullen in de kaart spelen.

Meisjes moeten af van hun natuurlijke naïviteit. Als iets te mooi is om waar te zijn is dit vaak ook gewoon zo.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:12:28 #178
13462 BansheeBoy
pi_47106406
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, door het wantrouwen van de Nederlanders, kunnen ze moeilijk aan een baan komen. En om toch aan geld te komen, is maar één oplossing. Je wordt loverboy. Dus duidelijk de schuld van de Nederlanders.
Dit ben ik niet met je eens. Ze moeten gewoon hun energie en tijd steken in sollicitaties (naar normale banen) en ontwikkeling van kennis (door het volgen van stages en opleidingen). Kom op zeg, loverboy is toch geen normaal beroep.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:16:42 #179
13462 BansheeBoy
pi_47106581
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
Geen speld tussen te krijgen.

²
  zaterdag 10 maart 2007 @ 00:27:26 #180
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47113796
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef BullShitBoyhet volgende:

deze domme Nederlandse knullen in de kaart spelen
we hadden het over kut marokkaantjes bullshitboy. dat je dom bent wisten we al maar je haalt nu de onderwerpen doorelkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')