quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
O ja? En dan zijn Aboutaleb en Albayrak hun leven niet zeker? Ik ben geen Wildersaanhanger, maar dit is me nogal een beschuldiging.
[..]
Ik gebruik geen moslim als krant of tvtoestel, hoor.
Dat van Arib en Aboutaleb is gewoon een akkefietje dat even uitgevochten moet worden. Dit speelt al langer en de manier waarop Marokko aan kinderen van kinderen van kinderen van Marokkanen de nationaliteit verleent is gewoon belachelijk en werkt contraproduktief voor de integratie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggen
Met Wilders aan de macht zijn we onveilig in Nederland. Ook al zijn we nette burgers.
Voor mensen zoals Wilders en zijn volgelingen is dit geen akkefietje maar een begin van een oorlog tegen Moslims.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat van Arib en Aboutaleb is gewoon een akkefietje dat even uitgevochten moet worden. Dit speelt al langer en de manier waarop Marokko aan kinderen van kinderen van kinderen van Marokkanen de nationaliteit verleent is gewoon belachelijk en werkt contraproduktief voor de integratie.
Jij moet je gewoon niet te druk maken om al die politieke bullshit en gewoon lekker je ding doen. Dan ben je over 10 jaar miljonair en trek je een hele lange neus naar Wilders.
Zie het als een correctie voor al dat politiek correcte geleuter van de afgelopen dertig jaar. Ik ben ervan overtuigd dat de soep uiteindelijk niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend. De islamitische gemeenschap moet gewoon een beetje wakker geschud worden dat een aantal zaken binnen die gemeenschap echt niet goed gaan, en dat men daar zelf ook wat aan kan en vooral ook moet veranderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor mensen zoals Wilders en zijn volgelingen is dit geen akkefietje maar een begin van een oorlog tegen Moslims.
dat zou ik inzien als Wilders 1 zetel had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zie het als een correctie voor al dat politiek correcte geleuter van de afgelopen dertig jaar. Ik ben ervan overtuigd dat de soep uiteindelijk niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend. De islamitische gemeenschap moet gewoon een beetje wakker geschud worden dat een aantal zaken binnen die gemeenschap echt niet goed gaan, en dat men daar zelf ook wat aan kan en vooral ook moet veranderen.
Tsja, we hebben het in Nederland nu eenmaal niet zo op religie. Daarom is het ook maar goed dat die GristenUnie nu in de regering zit, dan worden we weer even wakker geschud wat een idioten dat eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zou ik inzien als Wilders 1 zetel had.
Maar 9 zetels en bijna de helft van Nederlanders achter zich is dit een andere verhaal.
hij heeft het gewoon gemunt op Moslims . en niet tegen de radicalen maar tegen alle groepen Moslims
Zit jij op te wachten op Iran die altijd Joden zwart te maken. ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, we hebben het in Nederland nu eenmaal niet zo op religie. Daarom is het ook maar goed dat die GristenUnie nu in de regering zit, dan worden we weer even wakker geschud wat een idioten dat eigenlijk zijn.
De cirkel is rond, nu heb ik echt alles gezien.quote:Een Gestoorde TBS-ER komt aan de macht buiten in Enschede en schiet gelijk 3 mensen dood waarvan 1 dodelijke is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
Helaas voor je is de werkelijkheid anders. Hoor t wel vaker: "Mijn vader is racist", maar dochterlief heeft daar lak aan en mengt zich onder wat jij noemt "gespuis". Dat is pas een grappig probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.
Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
Ja en met Adam en Eva liep het ook niet goed afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:43 schreef Ylias het volgende:
[..]
Helaas voor je is de werkelijkheid anders. Hoor t wel vaker: "Mijn vader is racist", maar dochterlief heeft daar lak aan en mengt zich onder wat jij noemt "gespuis". Dat is pas een grappig probleem.
Adam en Eva werd ook verboden van de verboden vrucht te proeven.
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.
In sommige gevallen zal het heus wel met de naiviteit van meisjes te maken hebben. Vrouwen doen maar al te graag dingen als je ze maar mooie cadeautjes geeft, dat is nu eenmaal vrouwen-eigen. Zelfs na alle waarschuwingen zijn er nog steeds vrouwen die hier intrappen en dat zullen ze blijven doen. Aan de andere kant zullen de loverboys ook wel de zwakkere vrouwen der samenleving uitzoeken als slachtoffer. De waarheid ligt ergens in het midden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.
Nogmaals, dit heeft bij die meisjes niks met naiviteit te maken. Deze meisjes zin vaak al zwakbegaafd en hebben nog meer problemen. Hun met 'dom', 'eigen schuld' en 'schuld van de ouders' bestempelen is wel erg kort door de bocht.
Om aan de hand van deze meisjes de gemiddelde vrouw te meten zegt ook weer meer wat van jou. Je kunt zelf vast geen vrouw meekrijgen dat je zo over ze denkt.
Grapjas.
Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die dom is.
Nogmaals, dit heeft bij die meisjes niks met naiviteit te maken. Deze meisjes zin vaak al zwakbegaafd en hebben nog meer problemen. Hun met 'dom', 'eigen schuld' en 'schuld van de ouders' bestempelen is wel erg kort door de bocht.
Om aan de hand van deze meisjes de gemiddelde vrouw te meten zegt ook weer meer wat van jou. Je kunt zelf vast geen vrouw meekrijgen dat je zo over ze denkt.
Grapjas.
Uit ervaring? Dan denk ik dat dat vooral wat zegt over je doelgroep, vriendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.
Het is gewoon vrouwen eigen dat ze makkelijk in de praatjes van dit soort mannetjes trappen. Een kerel kijkt daar dwars doorheen. Je kunt een vrouw alles wijsmaken, weet ik uit eigen ervaring.
Nou moet je ook weer niet overdrijven. Domme vrouwen kun je alles wijsmaken. Maar goed, daar lijken er dan ook nogal veel van rond te lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hap hap. En gelijk weer op de man spelen.
Het is gewoon vrouwen eigen dat ze makkelijk in de praatjes van dit soort mannetjes trappen. Een kerel kijkt daar dwars doorheen. Je kunt een vrouw alles wijsmaken, weet ik uit eigen ervaring.
Open er een topic over, zou ik zeggen. Dit topic gaat over loverboys.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media
Pedofielen bijna altijd Nederlanders
Moordende TBS-ERS bijna altijd Nederlanders
Hooligans bijna altijd Nederlanders
Moordende moeders die kinderen vermoorden bijna altijd Nederlanders
Tsja, als hij dat doet dan krijgt hij toch weer een sloot bagger over zich heen. Daarentegen wanneer er een topic als dit wordt geopend komen alle aarslikkers van Wilders weer onder hun steen vandaan om even lekker mee te kankeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Open er een topic over, zou ik zeggen. Dit topic gaat over loverboys.
Goeie post. Dit soort topics wordt al snel gedomineerd door Meki en consorten, die als een soort Pavlov-reactie altijd onmiddellijk elke vorm van schuld wegwimpelen als het om mede-moslims gaat. Het zou echt NOOIT eens kunnen liggen aan het loverboy-tuig. Die Nederlandse meisjes zijn gewoon domme hoeren, want tja: de daders zijn moslim, dus kunnen ze geen dader zijn. Moslims doen zulke dingen namelijk niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef Herald het volgende:
Omdat de mens hier zich ook niet kan voorstellen met wat voor geweld en dreigementen gedwongen prostitutie gebeurt. Je mag op FOK! niet zeggen "kijk het zijn altijd allochtonen" maar je mag wel zeggen "kijk alle slachtoffers zijn dom en verdienen het".
(...) Waarom die grietjes bij de loverboy blijven is meestal angst vanwege fysiek geweld en dreigementen. Het is niet alsof ze op een middag zomaar kunnen zeggen "nou ik heb er genoeg van, tabee" want dan wordt ze gewoon een kamertje binnen gesleurd door de loverboy en zijn vriendjes om wat corrigerende tikken te krijgen. Maar hier heerst nog steeds de opvatting dat ze het alleen uit liefde doen, alsof ze praktisch smeken om voor ze achter het raam te mogen.
Wilders is een doorgeslagen idioot die nooit enige voet aan de grond gaat krijgen. Types als jij die stelselmatig elke misdaad van geloofsgenoten ontkent en altijd alles op Nederlanders afwimpelt met allerlei vreemde sprongen en noodgrepen, vind ik stukken gevaarlijker voor dit land. Gaat er ooit nog eens een dag komen dat je bepaalde daden ONDUBBELZINNIG veroordeelt, zonder meteen naar anderen te wijzen? - Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
Net als Aboutaleb en Arib en Albayrak zeggen. Met Wilders aan de macht zijn we onveilig in Nederland. Ook al zijn we nette burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |