abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:33:18 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47249637
wat geaan we doen tegen deze onmenselijke mannen? dat is de vraag. snel handelen en cordaat optredenbetekent ook tegelijkertijd dat niet hele bevolkingsgroepen gestigmatiseerd worden. alhoewel turken en surinamers beter zijn dan marokkanen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47249747
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
wat geaan we doen tegen deze onmenselijke mannen? dat is de vraag. snel handelen en cordaat optredenbetekent ook tegelijkertijd dat niet hele bevolkingsgroepen gestigmatiseerd worden. alhoewel turken en surinamers beter zijn dan marokkanen.
Wat kan je er tegen doen? Verwacht niets van justitie. Dit zijn gevallen waar ik eerwraak toch vrij acceptabel vind. Als jij niet koste wat kost je dochter naar huis haalt en haar pooier invalide maakt ben je toch wel een slechte vader imho
pi_47249754
quote:
Hopen dat ze een ziekte oplopen . Veel van die gasten verkopen hun reet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:39:54 #264
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47249925
quote:
Leg eens uit.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:39:25 #265
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47251991
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan. In Marokko kennen we deze problematiek niet. Daar zijn de dames van lichte zeden zelf ondernemer en hebben ze geen adviseur nodig.

²
Erg creatief gevonden om een bikker een 'adviseur' te noemen, maar het is zo ver van de werkelijkheid.
Daarnaast is de veronderstelling, dat in Marokko de dames van lichte zeden zelf ondernemer zijn natuurlijk niet te staven. Het werpt hooguit de schijn op, dat jij de Marokkaanse dames in hogere achting neemt dan de Nederlandse, ondanks dat je de bezigheden van beide groepen dames verwerpt.
In het artikel uit de OP komt duidelijk naar voren dat de loverboys het vooral gemunt hebben op autochtone Nederlandse meisjes. Kan je met dit gegeven niet een verband zien, dat een reden zou kunnen zijn, dat Marokko deze specifieke problematiek niet kent? Lees op het gemak de voorgaande twee zinnen, wanneer het niet wil lukken.
Tot slot zijn de loverboys inderdaad een Nederlands fenomeen, maar een duidelijk kenmerk is dat vooral jongeren van een specifieke bevolkingsgroep binnen Nederland zich hiermee bezigen. Om in jouw termen van 'een hoop fout gedaan' te blijven, is het aannemelijk dat je 'de fouten' en mogelijk ook bepaalde oorzaken die ten grondslag liggen van dit gedrag bij deze bevolkingsgroep kan aantreffen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47253358
Ach, trouw met een vent uit Syrië, die ontvoerd gewoon je kids
pi_47255337
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach ja, hier wordt er weliswaar wat over gekeuveld, maar echt serieuze maatregelen worden er toch niet genomen. Bovendien praten we er alleen over als het ons uitkomt. Morgen gaan we weer lekker iets anders doen wat wel leuk is. Wat dat betreft hebben de dames het hier echt niet zoveel beter als in Marokko.
Het is eigenlijk voor het eerst dat het nu pas echt in het nieuws komt, hoe weet je dan al dat er toch niks aan gedaan wordt? Ze hebben het er nu in ieder geval over dat politie van Belgie en NL wat betrefd dit onderwerp beter moeten samenwerken. Nou, het kan best gebeuren dat de daad nu eens echt bij het woord wordt gevoegd.

En ik lig er verder niet wakker van nee, dat zou ik pas doen als het m'n eigen dochter zou betreffen.

Of hoeren het daar nu echt slechter hebben, geen idee. Maar als we kijken naar de algemene houding daar tegenover vrouwen die daar slechter is dan hier denk ik van wel.
pi_47256296
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is eigenlijk voor het eerst dat het nu pas echt in het nieuws komt, hoe weet je dan al dat er toch niks aan gedaan wordt? Ze hebben het er nu in ieder geval over dat politie van Belgie en NL wat betrefd dit onderwerp beter moeten samenwerken. Nou, het kan best gebeuren dat de daad nu eens echt bij het woord wordt gevoegd.

En ik lig er verder niet wakker van nee, dat zou ik pas doen als het m'n eigen dochter zou betreffen.

Of hoeren het daar nu echt slechter hebben, geen idee. Maar als we kijken naar de algemene houding daar tegenover vrouwen die daar slechter is dan hier denk ik van wel.
Voor onoplettenden komt het wellicht nu pas in het nieuws. Het is voor mij al vier jaar geleden dat ik de film Loverboy zag, waarin toen ook al de loverboys werden gespeeld door Marokkanen. Ik heb geen vertrouwen meer in de politie / politiek wat betreft Marokkanen / Antillianen. Die lui moeten gewoon teruggestuurd worden naar hun land van herkomst en hun Nederlandse paspoort moet afgepakt worden wanneer ze voor dit soort daden worden opgepakt. Met zo'n half slap kabinet als dat er nu echter zit komt dat er toch niet meer van.

In Nederland benaderen de mensen dit onderwerp nog triester dan de lui in conservatieve Afrikaanse landen. Die lui steken hun kop tenminste nog in het zand. Wij laten buitenlandse gasten juist vol trots de Wallen in Amsterdam zien waar vele minderjarige meisjes (slachtoffers van Loverboys en illegale mensenhandel) tegen hun wil in voor hoer moeten spelen. Dat is pas misselijkmakend.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2007 09:47:43 ]
pi_47256588
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan. In Marokko kennen we deze problematiek niet. Daar zijn de dames van lichte zeden zelf ondernemer en hebben ze geen adviseur nodig.
en wat heeft Nederland dan precies fout gedaan en wat moet er tegen gedaan worden?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47259470
bij nader inzien het klopt wel ja. meestal zijn loverboys marokkanen en hun slachtoffertjes meisjes van 16 jaar en bij aanvang van hun carriere 18 jaar

omdat ze poep hebben aan jullie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:50:53 #271
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47260013
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Leg eens uit.

²
het percentage loverboys dat een marokkaans/nederlands paspoort heeft.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:04:02 #272
3542 Gia
User under construction
pi_47260471
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Nielsch het volgende:

hun Nederlandse paspoort moet afgepakt worden wanneer ze voor dit soort daden worden opgepakt. Met zo'n half slap kabinet als dat er nu echter zit komt dat er toch niet meer van.

Nederlands paspoort afpakken in geval van zwaar crimineel gedrag, waaronder dit soort criminaliteit.
Uiteraard alleen als ze toch nog een ander paspoort hebben.

Vervolgens de gevangenis in, en daarna mag je weer verder leven in Nederland met een verblijfsvergunning. Ga je dan weer de fout in, dan zijn de consequenties duidelijk.
pi_47261573
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef PVV het volgende:
bij nader inzien het klopt wel ja. meestal zijn loverboys marokkanen en hun slachtoffertjes meisjes van 16 jaar en bij aanvang van hun carriere 18 jaar

omdat ze poep hebben aan jullie.
Goh, na een hele discussie over van alles en nog wat komt spuitelf nog even iets herhalen wat iedereen al wist en wat ook al in de OP werd gezegd. Als je niets hebt toe te voegen, donder dan gewoon een eind heen met je achterlijke posts.
pi_47265185
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Nielsch het volgende:

Goh, na een hele discussie over van alles en nog wat komt spuitelf nog even iets herhalen wat iedereen al wist en wat ook al in de OP werd gezegd. Als je niets hebt toe te voegen, donder dan gewoon een eind heen met je achterlijke posts.
ja het klopt wel dat marokkanen meestal loverboys zijn.
pi_47265390
Toch vind ik het heel belangrijk dat er (veel) meer voorlichting hierover wordt gegeven en dat de opvangmogelijkheden (sterk) worden uitgebreid. Helaas is daar met dit kabinet geen kans op.

In het uiterste geval kun je overwegen om de prostitutie (hoeren NIET-klanten WEL strafbaar!) weer aan te gaan pakken. Compleet met lokhoeren....moet je zien hoe snel het afgelopen is! Het mes snijdt aan 2 kanten, hoerenlopers kijken wel uit, want hoe moeten ze de acceptgiro van CJIB aan moederlief uitleggen, en pooiers raken een (flink) deel van hun inkomsten kwijt, waardoor het simpelweg oninteressant wordt om je er nog mee bezig te houden.

Maar ja, dan moet je natuurlijk wél bereid zijn om niet de vrouw, maar de man aan te pakken.....en laat dát nou juist de moeilijkheid zijn....
pi_47265442
BTW ik vind het nog steeds verbijsterend om te zien dat NIEMAND, maar dan ook écht niemand uit de omgeving van die loverboys/pooiers zich geroepen voelt om er ook maar IETS aan te doen....

Je zou bijna gaan denken dat ze het juist wel goedkeuren.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:38:09 #277
107445 Jajong
Hadouken!
pi_47265507
Joh-topic.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Eindredactie Games woensdag 14 maart 2007 @ 14:52:20 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47266044
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Nielsch het volgende:

In Nederland benaderen de mensen dit onderwerp nog triester dan de lui in conservatieve Afrikaanse landen. Die lui steken hun kop tenminste nog in het zand. Wij laten buitenlandse gasten juist vol trots de Wallen in Amsterdam zien waar vele minderjarige meisjes (slachtoffers van Loverboys en illegale mensenhandel) tegen hun wil in voor hoer moeten spelen. Dat is pas misselijkmakend.
jij hebt echt geen enkel idee wat er op de wallen gebeurd he
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47266667
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet en jij wel, want je bent niet alleen student, maar ook nog eens part-time pimp

Ga nou niet doen alsof alles op de Wallen legaal en met medewerking van alle hoertjes gaat. Misschien moet je je eerst eens wat inlezen voordat je dit soort uitspraken gaat doen. Zelfs insiders van de Wallen hebben het toegegeven:

"Volgens Freek Salm, Wallenmanager in Amsterdam, weten de meeste vrouwen waarvoor zij hier komen. Alleen over de werkomstandigheden wordt van tevoren niets verteld: hun paspoort wordt afgenomen, ze moeten tienduizenden guldens terugbetalen aan de mensenhandelaren en voelen deze 'fictieve schuld' als een verplichting. En dan zijn er verhalen over geweld, zowel tegen de meisjes als tegen hun familie in het thuisland. En de angst dat de familie wordt ingelicht over hun werk. De compromitterende foto's zijn al gemaakt. Afrikaanse vrouwen worden met voodoo-bezweringen onder de duim gehouden."

En dit was dan nog maar de eerste site waarop ik keek, dus (http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Prostitutie/migrant.html).

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2007 15:36:40 ]
pi_47267593
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Daarnaast zijn er natuurlijk gewoon heel veel mannen die daar hoertjes betalen voor sex. Zo naief ben ik nu ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')