Wat kan je er tegen doen? Verwacht niets van justitie. Dit zijn gevallen waar ik eerwraak toch vrij acceptabel vind. Als jij niet koste wat kost je dochter naar huis haalt en haar pooier invalide maakt ben je toch wel een slechte vader imhoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
wat geaan we doen tegen deze onmenselijke mannen? dat is de vraag. snel handelen en cordaat optredenbetekent ook tegelijkertijd dat niet hele bevolkingsgroepen gestigmatiseerd worden. alhoewel turken en surinamers beter zijn dan marokkanen.
Hopen dat ze een ziekte oplopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
wat geaan we doen tegen deze onmenselijke mannen? dat is de vraag. snel handelen en cordaat optredenbetekent ook tegelijkertijd dat niet hele bevolkingsgroepen gestigmatiseerd worden. alhoewel turken en surinamers beter zijn dan marokkanen.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
Erg creatief gevonden om een bikker een 'adviseur' te noemen, maar het is zo ver van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan. In Marokko kennen we deze problematiek niet. Daar zijn de dames van lichte zeden zelf ondernemer en hebben ze geen adviseur nodig.²
Het is eigenlijk voor het eerst dat het nu pas echt in het nieuws komt, hoe weet je dan al dat er toch niks aan gedaan wordt? Ze hebben het er nu in ieder geval over dat politie van Belgie en NL wat betrefd dit onderwerp beter moeten samenwerken. Nou, het kan best gebeuren dat de daad nu eens echt bij het woord wordt gevoegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach ja, hier wordt er weliswaar wat over gekeuveld, maar echt serieuze maatregelen worden er toch niet genomen. Bovendien praten we er alleen over als het ons uitkomt. Morgen gaan we weer lekker iets anders doen wat wel leuk is. Wat dat betreft hebben de dames het hier echt niet zoveel beter als in Marokko.
Voor onoplettenden komt het wellicht nu pas in het nieuws. Het is voor mij al vier jaar geleden dat ik de film Loverboy zag, waarin toen ook al de loverboys werden gespeeld door Marokkanen. Ik heb geen vertrouwen meer in de politie / politiek wat betreft Marokkanen / Antillianen. Die lui moeten gewoon teruggestuurd worden naar hun land van herkomst en hun Nederlandse paspoort moet afgepakt worden wanneer ze voor dit soort daden worden opgepakt. Met zo'n half slap kabinet als dat er nu echter zit komt dat er toch niet meer van.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is eigenlijk voor het eerst dat het nu pas echt in het nieuws komt, hoe weet je dan al dat er toch niks aan gedaan wordt? Ze hebben het er nu in ieder geval over dat politie van Belgie en NL wat betrefd dit onderwerp beter moeten samenwerken. Nou, het kan best gebeuren dat de daad nu eens echt bij het woord wordt gevoegd.
En ik lig er verder niet wakker van nee, dat zou ik pas doen als het m'n eigen dochter zou betreffen.
Of hoeren het daar nu echt slechter hebben, geen idee. Maar als we kijken naar de algemene houding daar tegenover vrouwen die daar slechter is dan hier denk ik van wel.
en wat heeft Nederland dan precies fout gedaan en wat moet er tegen gedaan worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan. In Marokko kennen we deze problematiek niet. Daar zijn de dames van lichte zeden zelf ondernemer en hebben ze geen adviseur nodig.
het percentage loverboys dat een marokkaans/nederlands paspoort heeft.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Nielsch het volgende:
hun Nederlandse paspoort moet afgepakt worden wanneer ze voor dit soort daden worden opgepakt. Met zo'n half slap kabinet als dat er nu echter zit komt dat er toch niet meer van.
Goh, na een hele discussie over van alles en nog wat komt spuitelf nog even iets herhalen wat iedereen al wist en wat ook al in de OP werd gezegd. Als je niets hebt toe te voegen, donder dan gewoon een eind heen met je achterlijke posts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef PVV het volgende:
bij nader inzien het klopt wel ja. meestal zijn loverboys marokkanen en hun slachtoffertjes meisjes van 16 jaar en bij aanvang van hun carriere 18 jaar
omdat ze poep hebben aan jullie.
ja het klopt wel dat marokkanen meestal loverboys zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef Nielsch het volgende:
Goh, na een hele discussie over van alles en nog wat komt spuitelf nog even iets herhalen wat iedereen al wist en wat ook al in de OP werd gezegd. Als je niets hebt toe te voegen, donder dan gewoon een eind heen met je achterlijke posts.
jij hebt echt geen enkel idee wat er op de wallen gebeurd hequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:46 schreef Nielsch het volgende:
In Nederland benaderen de mensen dit onderwerp nog triester dan de lui in conservatieve Afrikaanse landen. Die lui steken hun kop tenminste nog in het zand. Wij laten buitenlandse gasten juist vol trots de Wallen in Amsterdam zien waar vele minderjarige meisjes (slachtoffers van Loverboys en illegale mensenhandel) tegen hun wil in voor hoer moeten spelen. Dat is pas misselijkmakend.
Nee tuurlijk niet en jij wel, want je bent niet alleen student, maar ook nog eens part-time pimpquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hebt echt geen enkel idee wat er op de wallen gebeurd he
Daarnaast zijn er natuurlijk gewoon heel veel mannen die daar hoertjes betalen voor sex. Zo naief ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hebt echt geen enkel idee wat er op de wallen gebeurd he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |