abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 19:47:42 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47202429
hey, wat gaan we eigenlijk doen aan dit soort, voor iedereen slechte, berichten? negeren, zeggen dat israelisch ook gemeen zijn of eisen van de regering dat ze hier de grens trekken en heel wat teams inzetten?

tijd voor aktie omdat de onderlaag van de bevolking steeds meer gaat morren, gezien de 17 zetels voor een one issue man.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47203302
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
hey, wat gaan we eigenlijk doen aan dit soort, voor iedereen slechte, berichten? negeren, zeggen dat israelisch ook gemeen zijn of eisen van de regering dat ze hier de grens trekken en heel wat teams inzetten?

tijd voor aktie omdat de onderlaag van de bevolking steeds meer gaat morren, gezien de 17 zetels voor een one issue man.
Nou niet doen alsof grote getalen van de Marokkaanse jongens betreft die loverboys zijn...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_47203391
quote:
En verder weet ik 100% zeker dat de meiden die in het loverboycircuit terechtkomen allemaal gedragsproblemen hebben en/of zwakbegaafd zijn. Dat loverboy-gedoe bestaat al jaren en keer op keer zijn het meisjes die in internaten en op speciale scholen zitten. En in mijn omgeving ken ik geen meisje die dat ooit is overkomen, als je 'normaal' bent trap je niet in zoiets.
En maakt dat het MINDER erg?!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47203651
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef stopnaald123 het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat, omdat jij geen slachtoffers kent, het DUS alleen maar zwakbegaafden of meisjes met gedragsproblemen zijn...

Alle ervaringen van politie, justitie en hulpverleners is dus nergens op gebaseerd.

FYI als je "normaal" bent, begrijp je heel goed hoe kwetsbaar je bent. Dit kan namelijk ELK meisje overkomen, écht niet alleen de groepen die jij noemt. Lees mijn stukje maar eens. Ik ben benieuwd wat JIJ zou doen bij bedreiging met geweld (en moord! Letterlijk!).

Die loverboys zijn gewoon ronduit zware criminelen. Het feit dat ze te laf zijn om het tegen de ouderwetse pooiers op te nemen, wil zeker niet zeggen dat het lieverdjes zijn...
Kom dan eens met bewijzen dat het volgens jou meestal normale meiden zijn. Je hoort en ziet niet anders dan dat het dames met problemen zijn.
Dit is iets dat trouwens al jaren voorkomt. Waarom doen de loverboy-meisjes die nu zo onderhand met pensioen zijn dan geen boekje open? En al die meiden die uit fatsoenlijke en normale gezinnen komen; waarom trekt hun familie niet massaal aan de bel?

Ik bedoel verder niks met of ze nu uit fatsoenlijke gezinnen komen of niet, maar lijkt me dat als je de dochter van de bankdirecteur erin luist er veel sneller iets gebeurd.
Ik ben toch van mening dat het meestal meisjes zijn die in een kwetsbare situatie zitten.

En nogmaals, de meesten zouden er niet intrappen. Ook meisjes onder de 18 beschikken al over wat gezond verstand.
pi_47203667
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat?!
pi_47203976
Volgens onderzoek:

Slachtofferprofiel

In principe kan ieder meisje slachtoffer worden van een loverboy, maar er zijn categorieën meisjes die hier extra ontvankelijk voor zijn.

Pretty woman, samenwerkingsproject van Stade en Bureau Jeugdzorg Utrecht voor voorlichting en hulpverlening aanrisicomeiden en aan meiden in risicovolle (misbruik)relaties/prostitutie, werkt met de volgende profielen:

1. fase problematiek, meisjes die om verschillende redenen tijdens de pubertijd in conflict komen met hun ouders, zonder dat er sprake is van ernstige ouderproblematiek. Bijv. ontworstelen aan overmatige bescherming, ontmoeting foute vrienden, tweede/derde generatie problematiek e.d..
2. Zeer beïnvloedbaar, als gevolg van verstandelijke beperking of een psychiatrisch beeld. Te denken valt aan een afhankelijkheidsstoornis in ontwikkeling, licht verstandelijk gehandicapt e.d..
3. (Ernstige) traumatische ervaring, als gevolg van verwaarlozing, mishandeling of seksueel misbruik. Het betreft hier bijvoorbeeld meiden met een relatieverslaving om liefdesleegheid op te vullen.
4. Multi-problem, als gevolg van ernstige ouderproblematiek. Op verschillende gebieden zijn interventies nodig voor kind en ouder. Hier kan het gaan om hechtingsproblemen, uithuisplaatsingen, schoolproblemen, zelfbeeld en waardering, een gebrekkig sociaal netwerk.
pi_47204092
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dit alles was in reactie op:
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.

Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
Dus de boel graag wel in context houden, dank u.
pi_47204153
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat?!
Ik concludeer niet dat dat je bedoeling was (ik wilde op het vraagteken klikken en niet op het duimpje), maar aan het einde van zo'n bericht staat het een beetje raar. (Met het voorgaande was ik het wel grotendeels eens.)
pi_47204244
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dit alles was in reactie op:
[..]

Dus de boel graag wel in context houden, dank u.
Ik denk eigenlijk dat Lemmeb wel dicht bij de waarheid zit. Er zijn ook zat studentes die zich zo in een ongelijke relatie laten lullen, zeg ik uit eigen ervaring.
pi_47204373
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat Lemmeb wel dicht bij de waarheid zit. Er zijn ook zat studentes die zich zo in een ongelijke relatie laten lullen, zeg ik uit eigen ervaring.
Meegaand in jouw verhaal (wat ik niet doe, maar for the sake of discussion), betekent dat eigenlijk dat de gemiddelde man een overheersende klootzak is, right?
pi_47204740
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Meegaand in jouw verhaal (wat ik niet doe, maar for the sake of discussion), betekent dat eigenlijk dat de gemiddelde man een overheersende klootzak is, right?
Dan zit je met het lastige punt dat veel mannen zich ook gedwee in allerlei bochten wringen om aan de eisen van een vrouw te voldoen, dus veel verder dan borrelpraat zullen wij het in dezen niet brengen .
  Eindredactie Games dinsdag 13 maart 2007 @ 07:40:24 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47217440
waar blijven de scans?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:02:59 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47217603
Dit is duidelijk een Nederlands probleem. In Marokko hebben we deze problemen niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_47217721
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is duidelijk een Nederlands probleem. In Marokko hebben we deze problemen niet.

²
In Marokko zullen ook zat vrouwen rondlopen die in de prostitutie gedwongen zijn. Er bestaat geen land zonder hoeren.

Verschil is, dat er in Marokko (en vele andere landen) niet over wordt gepraat, en dan is het er voor veel mensen ook niet.
pi_47217747
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Het zijn voor het overgrote deel toch anders mooi de Marokkanen die zich hieraan schuldig maken. Of de Marokkaanse Nederlanders of hoe je ze wilt noemen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47217755
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

In Marokko zullen ook zat vrouwen rondlopen die in de prostitutie gedwongen zijn. Er bestaat geen land zonder hoeren.

Verschil is, dat er in Marokko (en vele andere landen) niet over wordt gepraat, en dan is het er voor veel mensen ook niet.
Ach ja, hier wordt er weliswaar wat over gekeuveld, maar echt serieuze maatregelen worden er toch niet genomen. Bovendien praten we er alleen over als het ons uitkomt. Morgen gaan we weer lekker iets anders doen wat wel leuk is. Wat dat betreft hebben de dames het hier echt niet zoveel beter als in Marokko.
pi_47217837
De pest is dat er ook maar lastig wat tegen te doen valt. De meisjes willen geen aangifte doen waardoor enige vorm van dwang niet aan te tonen is en prostitutie is legaal.

Kortom er kan op dit moment gewoon niets tegen gedaan worden en volgens mij weten die ratten dat maar al te goed
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47249169
Ik werk in een winkel, en ik zie zo vaak Nederlandse meisjes met Marokkaanse jochies lopen. De eerste keren dat je zo'n stelletje ziet ben je nog vol ongeloof dat zo'n Nederlandse meid iets heeft met een Marokkaanse rat compleet met bontkraag en vlassnor.

Uiteindelijk kijk je er niet eens meer van op. Zoveel domme hoeren zijn er dus onder de Nederlandse vrouwen. Heb zelf een tijdje geleden een blondine en een berber van beide +/- 18 jaar voor me neus gehad met de vraag of ik wist waar de babyfoons waren... tja dan breekt mijn spreekwoordelijke klomp...

De mocrosletjes van nu zijn de bijstandsmoeders van later denk ik dan maar weer eh..
pi_47249224
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:21 schreef TE-61 het volgende:
Ik werk in een winkel, en ik zie zo vaak Nederlandse meisjes met Marokkaanse jochies lopen. De eerste keren dat je zo'n stelletje ziet ben je nog vol ongeloof dat zo'n Nederlandse meid iets heeft met een Marokkaanse rat compleet met bontkraag en vlassnor.

Uiteindelijk kijk je er niet eens meer van op. Zoveel domme hoeren zijn er dus onder de Nederlandse vrouwen. Heb zelf een tijdje geleden een blondine en een berber van beide +/- 18 jaar voor me neus gehad met de vraag of ik wist waar de babyfoons waren... tja dan breekt mijn spreekwoordelijke klomp...

De mocrosletjes van nu zijn de bijstandsmoeders van later denk ik dan maar weer eh..
Op die manier wordt het PvdA-stemvee natuurlijk prima op peil gehouden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:27:53 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_47249417
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Het zijn voor het overgrote deel toch anders mooi de Marokkanen die zich hieraan schuldig maken. Of de Marokkaanse Nederlanders of hoe je ze wilt noemen.
In Nederland. En het zijn hier geboren en getogen entiteiten. Heeft Nederlander blijkbaar een hoop fout gedaan. In Marokko kennen we deze problematiek niet. Daar zijn de dames van lichte zeden zelf ondernemer en hebben ze geen adviseur nodig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')