Op Fok bezig zijn is toch ook iets doen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef MichielPH het volgende:
Jeeeuzes he! Wanneer begin ik nou eens met iets doen!?
"van 9 tot 5 soggen is ook een ritme."quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op Fok bezig zijn is toch ook iets doen?
weinig gedaan de hele dag, behalve Fok!-ken, je past prima in de groep op deze manierquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef Qwea het volgende:
zoooo. Ik moet zeggen het was een relaxt dagje.
De bus kwam om 09:32 in Westerbork aan. Toen moest ik nog zoeken en alhoewel mn gevoel links zei, ging ik toch rechtsDus ik kon een end terug lopen. Bij binnenkomst was de man die me heeft "aangenomen" er niet. Dus ik werd achter een pc gepleurt en ben maar gaan fokken.
Toen die man er wel was hebben we even gepraat en was het de bedoeling om met photoshop te stoeien. Waren het niet dat PS 256 MB minimaal moet hebben, en in elke pc maar 128MB zat.
Dus dat ging niet. Verder was er gewoon niks te doen, dus ik heb maar met een mede stageloper wat chocomelk en thee gedronken en wat lopen ouwehoeren
Eensquote:
quote:Wat een gedoe! Een server zo instellen dat hij het doet voor zowel de Mac's als de Windows pc's... Nu is het zo dat alleen alle Windows pc's de server kunnen zien. Men kan dus de naam van de server pc invullen in de adresbar (http://s-001) en je ziet het intranet. De server pc gebruikt Windows 2003. Bij de Mac is dat nog niet zo, er moet wat verandert worden aan de DNS adressen op iedere Mac. Windows +1 punt.
Echter is het enorm eenvoudig om een printer op het netwerk (voor zowel Mac's, Ibooks als Laptops en PC's) te installeren. Bij een Windows PC loopt hij dan vast zodra ik een printer zoek in het netwerk. Mac +1 punt.
Er zullen meer problemen en/of uitdagingen komen rondom Mac tegen Windows vica versa. De strijd is begonnen!
sjees, das gewoon 13 uur.. Ben je ook wel helemaal gebroken vanaafquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:44 schreef Sok41 het volgende:
goedemorgen nederland ! Weer een mooie donderdag, en dat betekent.. Werken van 08:00 tot 21:00 !
Mja op stage houden ze er geen rekening mee, ik hoor dan; "Tsja is niet ons probleem heh"quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
sjees, das gewoon 13 uur.. Ben je ook wel helemaal gebroken vanaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |