Onzin, ben wel gewoon gaan werken vanochtend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan gewoon nergens tegen met al je pijntjes...
Ik ben al best een tijdje verliefd op m'n rechterelleboog, moet ik nu ook naar de dokter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef Janetje het volgende:
En als je er héél lang van houdt en het écht pijn gaat doen..
Dan naar de huisarts.
Mijn rechterarm lijkt juist altijd heel erg van mij te houdenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben al best een tijdje verliefd op m'n rechterelleboog, moet ik nu ook naar de dokter?
Dan zou het toch in mn pols moeten zitten ipv in mn schouder en nek. Het is wel zo dat het werk eraan bijdraagt (veel dossiers opzoeken/opbergen in kasten). Ik heb het wel een paar keer vaker gehad de laatste maanden en ook het gevoel constant fysiek/psychologisch uitgeteld te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
OT: Weet je zeker dat het geen RSI iets is?
Freudiaanse verspreking..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben al best een tijdje verliefd op m'n rechterelleboog, moet ik nu ook naar de dokter?
Nee iedereen denkt altijd dat het van veel met je pols op de plaats bewegen zit maar dat is onzin. Vaak straalt dit gewoon uit naar je elleboog/schouder/rug dus als het aanhoudt zou ik of fysiotherapeut vragen of huisarts.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:29 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dan zou het toch in mn pols moeten zitten ipv in mn schouder en nek. Het is wel zo dat het werk eraan bijdraagt (veel dossiers opzoeken/opbergen in kasten). Ik heb het wel een paar keer vaker gehad de laatste maanden en ook het gevoel constant fysiek/psychologisch uitgeteld te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |