Er zat idd een rare kneus tegen over hem, vette sukkel. Was zijn broertje volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef Posdnous het volgende:
Hij was zenuwachtig omdat er zo'n rare kneus tegenover hem zat.
Goed voor je weerstand.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef Frappelsien het volgende:
Bah bah bah bah![]()
![]()
![]()
Als ik dan nadenk waar je overdag allemaal aanzit met je handen..
Om die dan in je mond te steken om vervolgens je 'nagels' af te gaan knagen![]()
Jankerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef TyPmi3p het volgende:
het bederft mijn eetlust ook altijd, heb je net lekker een bammetje om op te peuzelen zit er zo iemand
Velletjes zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben ooit overgegaan op velletjes-om-nagels-heen-bijten, da's een stuk makkelijker (want niet hard) en ook veul mooier (want mooie lange nagels)
Nagels verzamelen is ranzig,mijn vader doet dat als ie z'n teennagels knipt
![]()
Dohquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben ooit overgegaan op velletjes-om-nagels-heen-bijten, da's een stuk makkelijker (want niet hard) en ook veul mooier (want mooie lange nagels)
Nagels verzamelen is ranzig,mijn vader doet dat als ie z'n teennagels knipt
![]()
Ik heb hem bevolen dat in de badkamer te doen met de deur op slot. Hij luistert aardig.quote:
eensch isquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef Ladidadida het volgende:
Nagels verzamelen is ranzig,![]()
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik bijt nagels. Vies he.
hahahahahquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef TyPmi3p het volgende:
Gadverdamme, zit je in de trein tegen over iemand die nagelbijt. En dan niet zo'n beetje maar dat hij er eerst op gaat kauwen en dan op de leuning legt om ze vervolgens allemaal bij elkaar mijn kant op te schuiven![]()
Hebben die mensen geen manieren?
Zijn nagels zullen er ook vast zo uitzien
[afbeelding]
Ns
tien
yvonne
Nagelbijters
Ik ook, maar de laatste tijd niet meer, verveel me nooit ^^quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik bijt nagels. Vies he.
Probeerde het net maar nee dat doet pijn joh.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef keepwalking het volgende:
Mijn stiefbroertje heeft het nagelbijten opgegeven, in plaats daar van knaagt hij nu zijn knokkels kapot.
De knokkel, en de huid daar omheen, van zijn favoriete duim is nu helemaal rozig. De rest van zijn knokkels ook, maar in mindere mate.
Ziet er echt niet uit.
Ik kijk liever naar iemand die z'n nagels aan het verzamelen is dan dat ik moet luisteren naar iemand een woord als 'bammetje' gebruikt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef TyPmi3p het volgende:
het bederft mijn eetlust ook altijd, heb je net lekker een bammetje om op te peuzelen zit er zo iemand
Ik was ergens anders gaan zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef TyPmi3p het volgende:
Gadverdamme, zit je in de trein tegen over iemand die nagelbijt. En dan niet zo'n beetje maar dat hij er eerst op gaat kauwen en dan op de leuning legt om ze vervolgens allemaal bij elkaar mijn kant op te schuiven![]()
Hebben die mensen geen manieren?
Zijn nagels zullen er ook vast zo uitzien
[afbeelding]
Ns
tien
yvonne
Nagelbijters
Lijkt mij ook pijnlijk ja, maar hij vindt het schijnbaar lekker om zijn vingers te ontvellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeerde het net maar nee dat doet pijn joh.
Eelt van je voeten kun je ook lkkr op kwauwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:58 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Lijkt mij ook pijnlijk ja, maar hij vindt het schijnbaar lekker om zijn vingers te ontvellen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |