abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47017090
http://www.rtl.nl/(/actue(...)je_video_ataturk.xml

Dit geeft eens en temeer aan dat een dergelijk land met dergelijke verouderde opvattingen nooit bij de EU kan horen.

Je druk gaan maken over het beledigen van je land............
  Boks-Chick woensdag 7 maart 2007 @ 15:15:52 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_47017151
Allah Akbar!
lolwut
pi_47017206
Haha!!
pi_47017347
Wegwezen drmee, Turkije hoort bij Azie
pi_47017474
Homoseksuelen
Op de website worden de laatste tijd uiterst beledigende video's geplaatst. 'Hoogtepunt' van de Griekse kant is een video waarin alle Turken en de Turkse vader des vaderlands, Kemal Atatürk, voor homoseksuelen worden uitgemaakt.

Jij bent een homo en Beatrix is een Enorme POT !!!, OOOOHHH RECHTERTJE help me dan foei foei in het gevang.
pi_47017976
Kan er iemand mij uitleggen wat er zo erg aan is aan het beledigen van Ataturk ?
Zijn de turken zo onzeker over hun afkomst of speelt er iets anders ?

Misdaad
In Turkije is het beledigen van het Turks-zijn in het algemeen en Atatürk in het bijzonder een misdaad, waarop gevangenisstraffen staan. Grieken en Turken zijn elkaars aartsvijanden en vinden wel vaker manieren om elkaar te beledigen. Dat het nu tot een hoogtepunt is gekomen, heeft wellicht te maken met de EK-kwalificatiewedstrijd Griekenland-Turkije, op 24 maart.
pi_47018023
Eens te meer wordt duidelijk wat voor een softies Nederland herbergt. De Turken zijn tenminste trots op hun land en bereid ervoor te vechten. Ik had het wel geweten, als ik zo ouwerwetse bergturk zou zijn dan had ik een supersnor laten staan.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:42:24 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_47018079
Ik vind het schokkend nieuws. Schandalig is het. Weg met de Turken. BOE!!! En nog eens BOOOOEEEEE!!!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47018539
Zelfspot is een teken van intelligentie, iets wat niet voor iedereen is weggelegd.
Getuige bovenstaande reakties.
pi_47018567
Sneu.
pi_47018651
Is dit onder dwang van BREIN
pi_47018882
Kan er iemand mij uitleggen wat er zo erg aan is aan het beledigen van Ataturk ?

Misdaad
In Turkije is het beledigen van het Turks-zijn in het algemeen en Atatürk in het bijzonder een misdaad, waarop gevangenisstraffen staan
pi_47019037
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef buachaille het volgende:
Eens te meer wordt duidelijk wat voor een softies Nederland herbergt. De Turken zijn tenminste trots op hun land en bereid ervoor te vechten. Ik had het wel geweten, als ik zo ouwerwetse bergturk zou zijn dan had ik een supersnor laten staan.
Dat je trots bent op je land, er bereid bent er voor te vechten, etc, okay. Kan ik allemaal inkomen. Maar dat je er een complete site voor laat blokkeren... Dan ben je toch redelijk ver van het padje af. Dat filmpje kan ook via mail verspreid worden: e-mail maar verbieden dan? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47019168
Inderdaad een goed voorbeeld van één van de vele redenen waarom Turkije nog lang niet klaar is voor EU-lidmaatschap.
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:27:18 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47019731
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef salutem het volgende:

Misdaad
In Turkije is het beledigen van het Turks-zijn in het algemeen en Atatürk in het bijzonder een misdaad, waarop gevangenisstraffen staan
NOg een keer de vraag stellen lijkt mij niet de manier om alsnog zinnige reacties uit te lokken.
Maar, anyhow, hoe belachelijk is die regel. Vrijheid van meningsuiting is daar ook nog niet bekend denk ik.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_47019854
In dat rare Nederland is het beledigen van de koningin of een ambtenaar in functie óók strafbaar. Whoohoo!
pi_47019996
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef salutem het volgende:

Misdaad
Wat belachelijk zeg, in principe verlaag je het land dan naar een dictatuur waarbij de dictator allang dood is.
Dit zeg ik omdat je dan in principe geen kritiek kan geven op de persoon en diens denkbeelden waardoor koerswijzigingen in het land bij wet in principe verboden zijn.

Ik vind de Turken wel enorm nationalistisch, ben er de laatste jaren achtergekomen. Maar Nederlanders krijgen wel te horen dat we discrimineren als we onze cultuur ook enigzins willen behouden en trots zijn op bepaalde Nederlandse tradities
pi_47020079
Youtube is niet in Turkije afgesloten
Alleen Türk Telekom heeft de site onbereikbaar voor zijn klanten gemaakt.

pi_47020119
Merkwaardige uitspraak. Laat maar weer eens zien hoe krampachtig ze daar omgaan met vrijheden.

De verering van Atatürk grenst sowieso aan het ziekelijke.
pi_47021113
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
Youtube is niet in Turkije afgesloten
Alleen Türk Telekom heeft de site onbereikbaar voor zijn klanten gemaakt.

Kütr Telekom dus.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:06:37 #21
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_47021306
en dan is turkije nog een van de minst ''strenge'' landen waar je als toerist heerlijk kunt rondreizen en zulke vriendelijk mensen ontmoet, tenminste in het westelijke deel.

Maar dat geloof houdt de ontwikkeling van een heleboel zaken tegen, zoals bv. relativeren. Ik denk trouwens dat het hier 100 jaar geleden niet veel beter was met ''vrijheid'', opgelegd door de je geloof en omgeving
god bless america!
  Boks-Chick woensdag 7 maart 2007 @ 17:22:03 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_47021855
Is gewoon een ondoordachte naieve zet van wie dan ook die de toegang heeft gestopt. De filmjes van youtube zijn op tig andere sites weer te zien, en op tig andere sites zijn op gelijksoortige manier gelijksoortige filmpjes te zien. Neem alleen al google video.

m.a.w. als ze het via youtube nietkunnen zien/laten zien, zijn er genoeg andere middelen. Onnodige energieverspillende actie dus.
lolwut
pi_47023453
Journalist krijg 6maanden cel omdat hij "Meneer ocalan" schreef.. = verheerlijking van criminelen = 6 maanden
pi_47023665
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Xith het volgende:
Journalist krijg 6maanden cel omdat hij "Meneer ocalan" schreef.. = verheerlijking van criminelen = 6 maanden
Nederland:

Verkrachting van klein meisje = Taakstraf

[ Bericht 4% gewijzigd door Devrim_ op 07-03-2007 18:27:05 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:22:35 #25
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_47023736
looser land.....

en die bij de EU..... hahhaaaa... zal niet gebeuren....
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')