Dat je trots bent op je land, er bereid bent er voor te vechten, etc, okay. Kan ik allemaal inkomen. Maar dat je er een complete site voor laat blokkeren... Dan ben je toch redelijk ver van het padje af. Dat filmpje kan ook via mail verspreid worden: e-mail maar verbieden dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef buachaille het volgende:
Eens te meer wordt duidelijk wat voor een softies Nederland herbergt. De Turken zijn tenminste trots op hun land en bereid ervoor te vechten. Ik had het wel geweten, als ik zo ouwerwetse bergturk zou zijn dan had ik een supersnor laten staan.
NOg een keer de vraag stellen lijkt mij niet de manier om alsnog zinnige reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef salutem het volgende:
Kan er iemand mij uitleggen wat er zo erg aan is aan het beledigen van Ataturk ?
Zijn de turken zo onzeker over hun afkomst of speelt er iets anders ?
Misdaad
In Turkije is het beledigen van het Turks-zijn in het algemeen en Atatürk in het bijzonder een misdaad, waarop gevangenisstraffen staan
Wat belachelijk zeg, in principe verlaag je het land dan naar een dictatuur waarbij de dictator allang dood is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef salutem het volgende:
Misdaad
In Turkije is het beledigen van het Turks-zijn in het algemeen en Atatürk in het bijzonder een misdaad, waarop gevangenisstraffen staan
Kütr Telekom dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
Youtube is niet in Turkije afgesloten
Alleen Türk Telekom heeft de site onbereikbaar voor zijn klanten gemaakt.
Nederland:quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Xith het volgende:
Journalist krijg 6maanden cel omdat hij "Meneer ocalan" schreef.. = verheerlijking van criminelen = 6 maanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |