Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan? De echte ellende begint overigens juist als je het onder de knie begint te krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik het wel snel onder de knie ga krijgen.
Ik heb zowel op de snelweg als midden door de stad gereden. Ik heb een paar rotondes gehad, geparkeerd, geoefend met koppeling / gas en remmen. Maar één keer vrij abruptquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan? De echte ellende begint overigens juist als je het onder de knie begint te krijgen.
Je gaat vrij hard.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb zowel op de snelweg als midden door de stad gereden. Ik heb een paar rotondes gehad, geparkeerd, geoefend met koppeling / gas en remmen. Maar één keer vrij abruptgeremd en maar één keer gas gegeven terwijl ik de koppeling vergat los te laten.
Volgende keer fileparkeren en hellingproef en dan zijn we er wel zo'n beetje.
en dan nog bochtjes achteruit, parkeren in een parkeerhaven, en dan nog het kijken kijken kijken kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb zowel op de snelweg als midden door de stad gereden. Ik heb een paar rotondes gehad, geparkeerd, geoefend met koppeling / gas en remmen. Maar één keer vrij abruptgeremd en maar één keer gas gegeven terwijl ik de koppeling vergat los te laten.
Volgende keer fileparkeren en hellingproef en dan zijn we er wel zo'n beetje.
Nee, ik wist niet eens waar rem / gas / koppeling zaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat vrij hard.Heb je al eerder rijlessen gehad of gereden?
Dat was nu ook bijna zo, het was midden in de spits.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef gothic-blackie het volgende:
en snelweg doe je bijna altijd meteen in rotterdam, gewoon omdat je anders een les bezig bent om iemand weg te brengen.
Pik je het in ieder geval lekker snel op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet eens waar rem / gas / koppeling zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |