Dat geldt voor vrijwel alle rijscholen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef gothic-blackie het volgende:
wel een aanrader bij hem is dat je pas op examen moet gaan als hij zegt dat je er klaar voor bent,
bij welke instructeur?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Volgende week donderdag mijn eerste les (100 minuten) bij De Lier.
ok, als er dan een knalgele seat voor je deur staat, is het miso, mijn oude instructeur. wel een relaxte man, je moet alleen naar hare chrisna muziek luisteren, maar dat valt je na 2 lessen ook niet meer opquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:17 schreef Isegrim het volgende:
Dat weet ik nog niet. Hij meldde alleen dat ik een vaste instructeur kreeg.
ach dan kan je altijd als hij het niet is, weer bellen, en dan vragen of miso nog plek heeftquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Isegrim het volgende:
Dan hoop ik dat het hem is. Ik heb zelf ooit bij de Hare Krishna gezeten.
Mooi geregeld!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Volgende week donderdag mijn eerste les (100 minuten) bij De Lier.
komt gok ik doordat ze 35 instructeurs hebben, en er bij mijn instructeur al een gat aan het vallen was met lessen. gewoon omdat veel personen geslaagd waren of naar een andere instructeur/school overgestapt waren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Ja, viel me nogal mee dat ze meteen plek hadden en dat ik zelfs zelf kon bepalen welke tijd.
en je natuurlijk aanmelden voor het rijlestopic in PTAquote:
Hoe ging het?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag mijn eerste les gehad. De instructeur heet Radj.
Meteen op de Ring en de snelweg en alles gereden.
Mooi zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Vet goed. Ik vond het hartstikke leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |