Dat weet ik. Het slagingspercentage van Eurdrive is vrij hoog. Maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef erikkll het volgende:
Het CBR heeft een overzicht van slagingspercentages op hun site...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
All Round in Oud Beijerland rijdt vooral in Rotterdam met haar cursisten.
Er zit dik 40 jaar ervaring achter deze rijschool.
Daarbij is het vriendelijk volk van de gestampte pot.
Ook hebben ze een bijzonder goede reputatie bij examinatoren van het CBR.
Waarschijnlijk zijn ze wat duurder dan rijschool Sjaak of Akkibakki.
Je krijgt alleen wél heel goede instructie voor je centjes.
http://www.rijschool-allround.nl/
Nee, ben je mal, dat zou veel te veel geld in één keer kosten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, maar niet bijvoorbeeld in een week ofzo?
Weet je niet, het is slechts een indicatie die je nu hebt. Maar als je gewoon alle verkeersregels leert kun je niet echt zakken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb trouwens net voor de gein even een proefexamentje theorie van het CBR gedaan. Je mocht er twee fout hebben en ik had er drie fout. Die theorie wordt dus een makkie.
Heb je hier eigenlijk zelf les gehad, of ken je deze mensen, of...?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
All Round in Oud Beijerland rijdt vooral in Rotterdam met haar cursisten.
Er zit dik 40 jaar ervaring achter deze rijschool.
Daarbij is het vriendelijk volk van de gestampte pot.
Ook hebben ze een bijzonder goede reputatie bij examinatoren van het CBR.
Waarschijnlijk zijn ze wat duurder dan rijschool Sjaak of Akkibakki.
Je krijgt alleen wél heel goede instructie voor je centjes.
http://www.rijschool-allround.nl/
Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Ik zal de site even bekijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb hier les gehad, evenals mijn nichtjes en vriendinnen van haar.
Deze school krijgt vaak leerlingen die niet slagen elders en bij hun wel.
Ik heb bij Olaf zelf gelest en hij heeft een ontzettende goede en relaxte methode vind ik.
Hij is niet de goedkoopste, maar wel het waard.
Ze zitten in Spijkenisse maar de helft van de leerlingen komt uit Rotterdam, dus daar zit je wel goed mee.
http://www.autorijschoololaf.nl/
De goedkoopste scholen zijn vaak ook niet zomaar de goedkoopste.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Ik zal de site even bekijken.
Ik en nog in ieder geval 5 mensen die ik ken zijn bij dezelfde instructeur van Avanti in 1 keer geslaagd, en dat binnen 3/4 maanden (oid) voor 22,50 per 50 minuten... TS, als je wil kan ik je een pm sturen met de naam van die man, die ga ik niet op fok! kwakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De goedkoopste scholen zijn vaak ook niet zomaar de goedkoopste.. Als je korter hoeft te lessen, omdat je beter les krijgt en sneller slaagt, kan het je misschien zelfs geld schelen.
Een vriendin van mijn nichtje was twee keer gezakt bij Avanti, toen kwam ze bij Olaf en geslaagd.
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik en nog in ieder geval 5 mensen die ik ken zijn bij dezelfde instructeur van Avanti in 1 keer geslaagd, en dat binnen 3/4 maanden (oid) voor 22,50 per 50 minuten... TS, als je wil kan ik je een pm sturen met de naam van die man, die ga ik niet op fok! kwakken
Sowieso ook duidelijk zijn daar in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Relaxed is wel belangrijk.En geduldig, ik haat het om opgefokt te raken omdat iemand ongeduldig doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |