Ja he, dacht ik ook aan.quote:
vergeet je niet met schoensmeer stoere 'camouflage-strepen' over je gezicht te trekken voor als je door de Urban Jungle Patrouille gaat lopenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja he, dacht ik ook aan.
Ik pak me leger uitrusting straks, laarzen haal ik uit het vet neem 6 flinke sigaren mee voor de victorie.
en mars maar.
Ja jammer dat jou ballen op de verkeerde plaats hangen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef IJsmuts het volgende:
het zoveelste topic, zelfde flauwe verhaaltje, andere kutuser![]()
Dat komt door het verkeerd gebruik ervan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja jammer dat jou ballen op de verkeerde plaats hangen.![]()
Ik denk zoveel, maar tussen denken en zeggen zit een heel verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef dekkered het volgende:
ik denk dat ze gewoon normaal moeten doen en dat dit een kut topic is
anders zou je er vast even aanzitten, U Demented Whorequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja jammer dat jou ballen op de verkeerde plaats hangen.![]()
Het telt alleen maar als je een brek aan hebt die zo groot is dat je van de stof een heel peloton pantserinfanterie aan kan kleden. Anders ben je niet bling of lauw of respect ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het over, Niggers, Wiggers en ander gespuis die spastisch met hun handjes en vingertjes dissen.
Ze lopen in leger kleding, ik vraag me telkens af of er serieus niet ergens een invasie of oorlog aan de gang is.
Ik wilde het eerst in KLB dumpen, maar het is geen klacht, meer een verbazende verschijning. Werd je vroeger nog de bosjes in gegooid als je leger kleding aan had, tegenwoordig hoor je der bij. Maar alleen als niggaz en wiggaz het dragen, dan is het pas mode.
![]()
Dank jequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anders zou je er vast even aanzitten, U Demented Whore![]()
nou veel plezier met je kut topic, laat je nog eens wat van je horen![]()
Gekke mod, dat kan toch niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef PeRi het volgende:
Heb je al die jaren onder een steen geleefd?
Je wilt gewoon lief gevonden worden en lief kunnen doen.. daar is dit topic dus voor bedoeld..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gekke mod, dat kan toch niet.
Dan vraag je mij, heb je al die jaren in een grot gewoond?
En dan zeg ik, nee natuurlijk niet.
Het valt me al maanden op dat het gebruinde stoere volk in legerkleding loopt.
En daar achter loopt meestal zoeen wannabee wigger die denkt dat ie bruin is, en een verdwaalde chinees die meestal young lee heet.Maar verder ben jij wel lief heur.
![]()
Ik ben altijd lief, ik doe geen vlieg kwaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Je wilt gewoon lief gevonden worden en lief kunnen doen.. daar is dit topic dus voor bedoeld..
Waarom dan met zo'n omweg daarheen gaan dan?? ..
Nee want anders lopen ze niet mee, dan lijkt het alsof ze ook een grote hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef IJsmuts het volgende:
hebben wiggers eigenlijk net zo'n grote snikkel als niggers![]()
Dan wil je gewoon aandacht hebben dus.. ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, ik doe geen vlieg kwaad.![]()
Neuh als ik aandacht wil ga ik wel fietsen in Haarlemquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan wil je gewoon aandacht hebben dus.. ..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |