Dat stumper slaat niet op Huubquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan niet normaal .... Dit is voor mij geen irritant mannetje of een stumper.
Het was echt toen de anderen nog op kantoor zaten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt terugkijken in de COS, er staan 2 caps van Brian die de brief pakt en weer weglegt.
Pas later ziet Huub de brief en brengt die meteen naar Sylvia, Natasia loopt achter Huub aan.
Volgens mij is die 12 uur juist zonder camera en is het daarom zo beperkt. In het uiterste geval mag deze slechts gebruikt worden. Syl zal dus niet gefilmd worden in het ziekenhuis dan wel bij de begrafenis.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Utrecht het volgende:
Ze kunnen Sylvia wel filmen, toch blijven er een aantal mogelijkheden over:
* ziekenhuis geeft geen toestemming om te filmen
* Familie geeft geen toestemming om te filmen.
Als pa sylvia in het ziekenhuis ligt kan het ziekenhuis er een stokje voor steken
Als pa sylvia thuis is, kan familie toegang tot het huis ontzeggen aan cameraploeg.
Ik weet alleen niet wat er in de kleine lettertjes in het contract hierover staat.
Ja, iedereen gaat op een andere manier om met bepaalde gebeurtenissen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hupert hypert vandaag gewoon een beetje, lijkt me vrij logisch na de afgelopen nacht.
Ze hebben het recht om Sylvia te filmen, ze hebben geen recht om haar familie te filmen daar moeten ze toestemming voor vragen lijkt me.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat, mocht haar vader in het ziekenhuis liggen, ze geen toestemming krijgen om te filmen
Huub zei vanmorgen al, op de vraag van Sylvia hoe het met hem ging, dat hij zo druk was. Het is voor hem soms een soort pantser om bepaalde emoties af te sluiten lijkt wel. Als hij nu rustig in het kantoor zou gaan zitten zouden zijn gedachten ws beheerst worden door het verdriet van Sylvia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:
Huub wat ben je irritant vandaag
Dat was de vorige keer dan wel anders...want ik heb Sylvia gezien dat ze met haat zus babbelde...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is die 12 uur juist zonder camera en is het daarom zo beperkt. In het uiterste geval mag deze slechts gebruikt worden. Syl zal dus niet gefilmd worden in het ziekenhuis dan wel bij de begrafenis.....
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is die 12 uur juist zonder camera en is het daarom zo beperkt. In het uiterste geval mag deze slechts gebruikt worden. Syl zal dus niet gefilmd worden in het ziekenhuis dan wel bij de begrafenis.....
Klopt, maar ik heb wel eens het gevoel dat hier caps niet zo welkom zijn. Ik heb al een paar keer commentaar gekregen als ik een cap plaatste.quote:
Bij de begrafenis van de opa van Syl was er ook camera bij, 12 uur is dus met camera.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die bananenkleur past idd peffect bij haar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Sug4r het volgende:
Wat ziet Natasia er mooi uit in dat gele pakje vandaag. Ze zou wat meer van dat soort kleding moeten dragen vind ik. Die jurken maken haar zo oud.
Is niet zonder camera.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, de 12 uur zijn juist MET camera's. Alleen lesley en bart hadden vier uur zonder camera's gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:46 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub zei vanmorgen al, op de vraag van Sylvia hoe het met hem ging, dat hij zo druk was. Het is voor hem soms een soort pantser om bepaalde emoties af te sluiten lijkt wel. Als hij nu rustig in het kantoor zou gaan zitten zouden zijn gedachten ws beheerst worden door het verdriet van Sylvia.
Dus jij houdt wel van mega kanariepieten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Sug4r het volgende:
Wat ziet Natasia er mooi uit in dat gele pakje vandaag. Ze zou wat meer van dat soort kleding moeten dragen vind ik. Die jurken maken haar zo oud.
Zou kunnen dan, kan het ook niet terugvinden bij de gouden regels ofzo :Squote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de begrafenis van de opa van Syl was er ook camera bij, 12 uur is dus met camera.
Ja dat waren alleen stukjes toen ze aankwam volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Is niet zonder camera.
maar ze zullen niet alles kunnen filmen en of uitzenden.
Syl haar vorige twaalf uur hebben ze ook stukjs van laten zien toch?
Toen was de camera voor en na de begrafenis. Niet tijdens de begrafenis zelf.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de begrafenis van de opa van Syl was er ook camera bij, 12 uur is dus met camera.
In ieder geval heeft Syl afspraken vantevoren gemaakt met de redactie dat haar vader niet ter sprake zou komen. Ik neem aan dat dit nu ook wel gedeeltelijk door zal werken en er discreet mee zal worden omgegaan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Neen, de 12 uur zijn juist MET camera's. Alleen lesley en bart hadden vier uur zonder camera's gekregen.
Niet voor mezelf maar ik vind het Natasia wel mooi staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij houdt wel van mega kanariepieten.
We kregen inderdaad geen opnames van opa die in zijn kistje lag en een Sylvia die zich huilend op opa wierp met een blik in de camera van "stem op mij " zoals Natasja wel zou doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen was de camera voor en na de begrafenis. Niet tijdens de begrafenis zelf.
Klopt, maar het gaat om de vraag of er uberhaupt een camera bij is en dat is het antwoord dus ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen was de camera voor en na de begrafenis. Niet tijdens de begrafenis zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |