Hij kwam iets voor 11 uur. En Syl kreeg hem iets na 12 uur. Hij heeft daar meer dan een uur gelegen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef APK het volgende:
Volgens mij was het een uur of twaalf, maar ze hadden rustig even via de intercom kunnen zeggen dat er post was....
Het concept is nou eenmaal zo. daar kunnen we net als gister natuurlijk wel weer uren over posten of dat wel of niet gepast is. Het is simpel de regels zeggen...Waar jij bent is een camera, Waar jij heen wil moet je toestemming voor vragen, zelfs de dood van een familie lid. Dit is van te voren bekend gemaakt. Word er moe van dat gezeur over die (im)morele zaken die dus al besloten zijn en vast staan. Nogmaals het is niet zielig het zijn de regels en dat was van te voren bekend!!!! Vermoeiend dus!!!quote:
Wat staat er bij Brian??quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef Veulen het volgende:
Bij jaap staat op de talpa site single. Terwijl er bij amanda staat vriend... Apart.
Niet Huub, dat was Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen weten waarom Huub de brief liet liggen.
Hij staarde er naar en ging toen weer naar de game room.
Wat een vergelijking..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Pulu het volgende:
Rarara Amanda vindt die salamanders 'enge glibberige beestjes' maar al die zaadlozingen die al sinds 14e/15e opvangt (al dan niet in haar mond) vindt ze niet eng en/of glibberig
Ik hoop van harte dat, mocht haar vader in het ziekenhuis liggen, ze geen toestemming krijgen om te filmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik vind echt dat het ons geen ruk aangaat, maar het zou dus zomaar kunnen dat ze het wel gebruiken om TV te maken. Dat recht hebben ze iig.
Wat een ^$%#%, is het toch....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet Huub, dat was Brian.
Ik denk dat ze alleen (mogen) filmen dat ze het ziekenhuis in loopt en weer naar buiten komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Utrecht het volgende:
Ze kunnen Sylvia wel filmen, toch blijven er een aantal mogelijkheden over:
* ziekenhuis geeft geen toestemming om te filmen
* Familie geeft geen toestemming om te filmen.
Als pa sylvia in het ziekenhuis ligt kan het ziekenhuis er een stokje voor steken
Als pa sylvia thuis is, kan familie toegang tot het huis ontzeggen aan cameraploeg.
Ik weet alleen niet wat er in de kleine lettertjes in het contract hierover staat.
Als er geen toestemming is om te filmen zou het kunnen zijn dat Sylvia geen toestemming krijgt die ruimte te betreden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Utrecht het volgende:
Ze kunnen Sylvia wel filmen, toch blijven er een aantal mogelijkheden over:
* ziekenhuis geeft geen toestemming om te filmen
* Familie geeft geen toestemming om te filmen.
Als pa sylvia in het ziekenhuis ligt kan het ziekenhuis er een stokje voor steken
Als pa sylvia thuis is, kan familie toegang tot het huis ontzeggen aan cameraploeg.
Ik weet alleen niet wat er in de kleine lettertjes in het contract hierover staat.
Als je het heel vaak vergroot, lijken het zelf salamandertjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Pulu het volgende:
Rarara Amanda vindt die salamanders 'enge glibberige beestjes' maar al die zaadlozingen die al sinds 14e/15e opvangt (al dan niet in haar mond) vindt ze niet eng en/of glibberig
Het was Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet Huub, dat was Brian.
Ik heb alleen Brian naar de brief zien kijken ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was Huub.
Ik dacht nog "het zal wel voor iemand in kantoor zijn, dan, omdat hij het laat liggen"
Singlequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
Wat staat er bij Brian??
Dan bedoelen ze dus idd Rogier....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
Single
Je kunt terugkijken in de COS, er staan 2 caps van Brian die de brief pakt en weer weglegt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was Huub.
Ik dacht nog "het zal wel voor iemand in kantoor zijn, dan, omdat hij het laat liggen"
Ondanks alle toneelhaak verhalen ben ik het helemaal met je eens. Ik neem het TIEN dan ook kwalijk dat ze we door de casting is gekomen maar nu min of meer afgerekend word op de persoon die ze is. Integer en eerlijk. Ik heb veel respect voor haar en nav wat er nu gebeurt alleen maar meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is echt mijn heldin. Wat ze vertelde over 2 jaar depressief thuiszitten, dat haar vader de oorzaak is van het verbroken contact, dat hij haar dingen had ontnomen en zij zijn oogappeltje daarom was omdat hij zich schuldig voelde. Sylvia was ijzersterk gisteren en er is maar 1 miljonair die het huis waardig is en dat is Sylvia. Ze was zo fokking goed gisteren dat ik met tranen heb zitten luisteren naar haar.
Kijk hier even naar hoe vervelend hij is stumper.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:
Huub wat ben je irritant vandaag
Huub is een schat voor Sylvia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk hier even naar hoe vervelend hij is stumper.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is echt mijn heldin. Wat ze vertelde over 2 jaar depressief thuiszitten, dat haar vader de oorzaak is van het verbroken contact, dat hij haar dingen had ontnomen en zij zijn oogappeltje daarom was omdat hij zich schuldig voelde. Sylvia was ijzersterk gisteren en er is maar 1 miljonair die het huis waardig is en dat is Sylvia. Ze was zo fokking goed gisteren dat ik met tranen heb zitten luisteren naar haar.
Volgens mij ben ik dan niet normaal .... Dit is voor mij geen irritant mannetje of een stumper.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk hier even naar hoe vervelend hij is stumper.
[afbeelding]
Lang leve de caps van de fokkersquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt terugkijken in de COS, er staan 2 caps van Brian die de brief pakt en weer weglegt.
Pas later ziet Huub de brief en brengt die meteen naar Sylvia, Natasia loopt achter Huub aan.
Hupert hypert vandaag gewoon een beetje, lijkt me vrij logisch na de afgelopen nacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:
Huub wat ben je irritant vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |