Tsja, heb je niet gelezen in wat voor programma Sylvia zit? Real Life Soap...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Sporti het volgende:
Wat een ziek idee zeg,heb je niet gelezen waarom Silvia weg is??
Wrs is die brief later binnengekomen. Je denkt toch niet dat ze dat expres doen. Wat heb jij toch een sick mind.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef APK het volgende:
[..]
Net zo respectvol als gisteren, toen ze eerst de uitslag van de populariteits poll gaven en daarna pas de brief aan Sylvia?
Eh....lees het antwoord van Leandra eens?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een ziek idee zeg,heb je niet gelezen waarom Silvia weg is??
Ik denk dat het leven van haar kinderen aan gort is.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie tegeltjessspreuk wel.
Als je mama wordt
is je leven aan gort
Ze lieten die brief toch ook gewoon liggen zonder haar er op attent te maken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Wrs is die brief later binnengekomen. Je denkt toch niet dat ze dat expres doen. Wat heb jij toch een sick mind.![]()
Vervelend dat je er moe van wordt en voor de dames die tegenover je staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef Pulu het volgende:
Al die Nena vs. Amanda discussies.....ik word er een beetje van moe van....is een beetje hetzelfde niveau als 'ik vind padden lekkerder dan kikkers'....persoonlijk vind ik het allebei niks...
Principieel zou ik een jongedame/vrouw niet slaan maar als ik een relatie zou hebben met een dame als Nena of Amanda, sta ik niet voor mezelf in
Kwam die brief niet toen Eric al net op audientie was....rond 23.00u?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ze lieten die brief toch ook gewoon liggen zonder haar er op attent te maken?
En van Wilgo, en iedereen die binnen het bereik van haar stem komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ik denk dat het leven van haar kinderen aan gort is.....
Klopt, en daar begreep ik helemaal niks van toen bleek om wat voor inhoud het ging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ze lieten die brief toch ook gewoon liggen zonder haar er op attent te maken?
Ik denk wel dat, als de brief voor de popipoll binnen kwam, ze deze achter gehouden hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs is die brief later binnengekomen. Je denkt toch niet dat ze dat expres doen. Wat heb jij toch een sick mind.![]()
Wilgo heeft de vrijheid te vertrekken, haar kinderen niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef DainBramage het volgende:
En van Wilgo, en iedereen die binnen het bereik van haar stem komt.
Als Silvia zelfs gisteravond in staat is haar privacy te beschermen, heb ik er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, heb je niet gelezen in wat voor programma Sylvia zit? Real Life Soap...
Ik zit ook niet op de beelden te wachten, maar dit is voor zowel Nena als Bart al een reden geweest om geen gebruik te maken van die 12 uur.
Je mag idd hopen dat er qua uitzenden een beetje fatsoenlijk mee wordt omgegaan, ik hoef de stervende vader van Sylvia niet te zien en ik vind ook dat het ons geen reet aangaat wat er nog uitgesproken moet worden tussen Sylvia en haar vader.
Dat lijkt mij ook te ver gaan, maar ik kan me wel indenken dat de rest de uitslag van de popipoll even nodig had om zeker te weten dat ze het zich niet konden permitteren om die 12 uur te dwarsbomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
Ik denk wel dat, als de brief voor de popipoll binnen kwam, ze deze achter gehouden hebben.
Maar niet al vanaf s middags, nee, dat niet.
Volgens mij was het een uur of twaalf, maar ze hadden rustig even via de intercom kunnen zeggen dat er post was....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Kwam die brief niet toen Eric al net op audientie was....rond 23.00u?
voor=vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
haha die gezellig voor Huub laat me elke keer lachen komt van Jaap toch... is daar mischien een filmpje van dat Jaap dat zegt?
Natasia blijft toch, ook als Wilgo vertrekt. De kinderen zijn dan de dupe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo heeft de vrijheid te vertrekken, haar kinderen niet.
Ik zou ook wel willen weten waarom Huub de brief liet liggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt, en daar begreep ik helemaal niks van toen bleek om wat voor inhoud het ging.
Normaal zijn ze bijzonder vlot met boodschappen op de schermen te toveren, zelfs als Natasia krokodillentranen aan het huilen is in de tuin.
Als de DGK_REDACTIE nog meeleest zou ik graag weten waarom die brief daar zo lang heeft moeten liggen.
Ik hoop het, want ik vind echt dat het ons geen ruk aangaat, maar het zou dus zomaar kunnen dat ze het wel gebruiken om TV te maken. Dat recht hebben ze iig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Sporti het volgende:
Als Silvia zelfs gisteravond in staat is haar privacy te beschermen, heb ik er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt.!
Wellicht is het ook een steun voor Sylvia geweest. Misschien was ze anders wel weg gegaan voordat de poll uberhaupt bekend was gemaakt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook te ver gaan, maar ik kan me wel indenken dat de rest de uitslag van de popipoll even nodig had om zeker te weten dat ze het zich niet konden permitteren om die 12 uur te dwarsbomen.
Er is ook een enorm verschil tussen 2 maanden daten en 3 weken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef Veulen het volgende:
Bij jaap staat op de talpa site single. Terwijl er bij amanda staat vriend... Apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |