Zijn er eigenlijk camera's mee? Lijkt me vrij ongepast, maar ja.... het is dan wel echt een reality soap... met liefde (sex!) & geluk, haat & nijd en leven (liefdesbaby Amanda... maar wie is de vader?) & dood.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ja laten we 4 uur lang over een voor ons niet zichtbare Sylvia bij haar vader gaan beppen![]()
Denk even na aub, de vader van Syl ligt op sterven, ja hoor, daar gaan ze met een camera overheen hangenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk camera's mee? Lijkt me vrij ongepast, maar ja.... het is dan wel echt een reality soap... met liefde (sex!) & geluk, haat & nijd en leven & dood.
Nena en studieboekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef 2live het volgende:
ik kan me herrinneren dat nena geen studie mocht doen waarvoor ze de hele dag in de boeken moest duiken. Dat was geen goede tv.Gelukkig zijn ze daar met Jaap niet zo strikt mee.![]()
Vrij zeker dat een camerateam is meegegaan. Maar ik heb er alle vertrouwen in, dat ze hier heel respectvol mee om zullen gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk camera's mee? Lijkt me vrij ongepast, maar ja.... het is dan wel echt een reality soap... met liefde (sex!) & geluk, haat & nijd en leven & dood.
Dat gaat inderdaad te ver hoop ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Die 12 uur zijn idd met camera, dat was ook 1 van de redenen dat Nena die 12 uur niet heeft gebruikt om naar haar ernstig zieke nichtje te gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GoldenGuy het volgende:
Wat een ziek idee zeg,quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Herinner ik het me goed dat er ook cameraas bij die begravenis waren? Voelde idd niet prettig.quote:
Mooie tegeltjessspreuk wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Als je mama wordt is je hele leven aan gort....................ja hoor zdngmw, dat zien we![]()
![]()
Nee, van een amoebequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef Pulu het volgende:
Amanda heeft een algemene ontwikkeling van een schaap
Net zo respectvol als gisteren, toen ze eerst de uitslag van de populariteits poll gaven en daarna pas de brief aan Sylvia?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vrij zeker dat een camerateam is meegegaan. Maar ik heb er alle vertrouwen in, dat ze hier heel respectvol mee om zullen gaan.
Soms is Nastasi best eerlijk hequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Als je mama wordt is je hele leven aan gort....................ja hoor zdngmw, dat zien we![]()
![]()
Er zijn toch meer mensen die denken dat er camera's mee zijn... Ik denk inderdaad niet bij het daadwerkelijke gesprek maar wellicht wel voor beelden naar het ziekenhuis toe. Dat ze zijn kamer binnenloopt... oid.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk even na aub, de vader van Syl ligt op sterven, ja hoor, daar gaan ze met een camera overheen hangen![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mooie tegeltjessspreuk wel.
Als je mama wordt
is je leven aan gort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |