Misschien is ze bang dat ie in d'r grotje kruipt...hoewel ze dat nog niet eens erg zou vinden volgens mij....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Snollie is bang dat, als Huub de salamander in haar kleding gooit, ze hem niet kan vinden. Ehmmmm, zoveel heb je niet aan dombo, dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Hear hear.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had leuke/intelligente mensen om zich heen nodig om zelf een beetje fatsoenlijk uit haar woorden te komen, ik ben er nog steeds niet uit of al die "weet ik veels" bij de rest niet gewoon waren omdat ze echt niet wist hoe ze zulk dom gelul moest counteren.
Amanda valt juist door de mand als ze een intelligente gesprekspartner heeft, maar komt daarentegen prima uit de verf bij dat oeverloze geblaat van Brian.
Ik denk niet dat ze dat zal voelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat ie in d'r grotje kruipt...hoewel ze dat nog niet eens erg zou vinden volgens mij....![]()
Ik vond Nena relativerings vermogen een stuk hoger dan die van Amanda. Als die iets in d'r hoofd heeft (ruimte zat) dan is ze daar moeilijk van af te brengen al moet ik toegeven dat het wel iets beter gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Nena: Blablabla..... weet ik veel, blablabla..... dit en dat, blablabla enz, enz, enz. Nena vind ik wel leuker (en bloedjemooi om naar te kijken) maar verbaal/communicatief (als dat een woord is) vind ik Amanda tot meer in staat en dat laat ze soms ook wel zien. Ze kan hele zinnen maken en dat gaat haar steeds beter af.
gelukkig maar dan dat ze niet weet dat in al dat zaad ontelbare mini-salamandertjes rondzwemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Pulu het volgende:
Rarara Amanda vindt die salamanders 'enge glibberige beestjes' maar al die zaadlozingen die al sinds 14e/15e opvangt (al dan niet in haar mond) vindt ze niet eng en/of glibberig
Ja laten we 4 uur lang over een voor ons niet zichtbare Sylvia bij haar vader gaan beppenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Spyderman het volgende:
Jammer om te zien dat als er een nieuw log wordt geopend deze over Sylvia als voorbeeld dat binnen enkel reactie's het totaal niet meer over het onderwerp wordt gesproken.
Sylvia komt om 16.00 uur weer terug staat in het script blz.22.![]()
Indien gevonden... dan komt het ergste pas... dan moet hdnkkk hem intern platstampen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat ie in d'r grotje kruipt...hoewel ze dat nog niet eens erg zou vinden volgens mij....![]()
Kijk maar uit, als hier iemand roept dat Sylvia nu eindelijk excuses van haar vader krijgt omdat hij haar als klein meisje vroeger geld liet ophalen bij schuldenaren, dan staat het zo als "feit" in 1 van de roddelbladen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ja laten we 4 uur lang over een voor ons niet zichtbare Sylvia bij haar vader gaan beppen![]()
Loop jij nu ook al OMG'n drama!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef Dogga het volgende:
OMG dat meeen je niet
Palma woont bij mij in diemen
DRAMAAAAAAAAA
op zoeken die handel
Een andere kijk, zit wat in: Nena maakte idd een verbaasde indruk als ze hoorde waar iedereen het over had. Dingen waar zij de moeite niet voor deed om er woorden aan vuil te maken zo onbenullig vond ze het.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had leuke/intelligente mensen om zich heen nodig om zelf een beetje fatsoenlijk uit haar woorden te komen, ik ben er nog steeds niet uit of al die "weet ik veels" bij de rest niet gewoon waren omdat ze echt niet wist hoe ze zulk dom gelul moest counteren.
Amanda valt juist door de mand als ze een intelligente gesprekspartner heeft, maar komt daarentegen prima uit de verf bij dat oeverloze geblaat van Brian.
Voor de duidelijkheid: dit is de COS (Commentaren Op Streams), het is dus absoluut niet van belang dat de titel ook het onderwerp van het topic is, het onderwerp is de streams, de titel is meestal iets waardoor anderen bij het doorlezen van de COStitels al kunnen opmaken wat ze gemist hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Spyderman het volgende:
Jammer om te zien dat als er een nieuw log wordt geopend deze over Sylvia als voorbeeld dat binnen enkel reactie's het totaal niet meer over het onderwerp wordt gesproken.
Sylvia komt om 16.00 uur weer terug staat in het script blz.22.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |