Iedereen op het forum was geschokt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Crush65 het volgende:
Zo...helemaal bijgelezen...zat gewoon te janken op m'h werk hiero....![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik schat Nena toch iets hoger in.
moet je het live mee makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Crush65 het volgende:
Zo...helemaal bijgelezen...zat gewoon te janken op m'h werk hiero....![]()
Hij is al lang blij dat er iemand is die niet gelijk "nee" zegt... voor Jaap zou dat wel eens een once in a lifetime experience kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef Dogga het volgende:
LoL
echte liefde he, na 3 weken wille trouwen.
Pfff arme jongen..Ignorant piece of sheize
ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
Huub met de salamanders bij Amanda![]()
Tilly doet het bijna in haa broek![]()
Nena: Blablabla..... weet ik veel, blablabla..... dit en dat, blablabla enz, enz, enz. Nena vind ik wel leuker (en bloedjemooi om naar te kijken) maar verbaal/communicatief (als dat een woord is) vind ik Amanda tot meer in staat en dat laat ze soms ook wel zien. Ze kan hele zinnen maken en dat gaat haar steeds beter af.quote:
Denk niet dat ik dat trek....quote:
Ze gaan samen met fok! een prijsvraag organiseren om het bontje van Amanda te verloten onder de goede inzenders.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Day, ff een vraagje. Wat fluisterde je net met DGK-REDAKTIE? Ik zal het niet doorvertellen![]()
Nena had leuke/intelligente mensen om zich heen nodig om zelf een beetje fatsoenlijk uit haar woorden te komen, ik ben er nog steeds niet uit of al die "weet ik veels" bij de rest niet gewoon waren omdat ze echt niet wist hoe ze zulk dom gelul moest counteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Ecila111 het volgende:
Nena: Blablabla..... weet ik veel, blablabla..... dit en dat, blablabla enz, enz, enz. Nena vind ik wel leuker (en bloedjemooi om naar te kijken) maar verbaal/communicatief (als dat een woord is) vind ik Amanda tot meer in staat en dat laat ze soms ook wel zien. Ze kan hele zinnen maken en dat gaat haar steeds beter af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |