De mooiste was nog dat ze zei dat ze zichzelf slimmer vond dat Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
helaas denkt ze daar zelf anders over![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
De mooiste was nog dat ze zei dat ze zichzelf slimmer vond dat Huub.![]()
Ik kan jullie niet meer bijhouden!quote:
Ze is wel zo slim dat ze durft te vragen..... dat vind ik heel wat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef CarOnline het volgende:
Ze wist vanmiddag ook al niet wat audientie is. Ze weet echt niets wat maar op een 'vreemd' woord lijkt!
In mijn ogen is dat juist een extra meevaller: Amanda die seks met Jaap niet overleeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vraag me af of er überhaupt standjes zijn die Amanda zou overleven als ze met die enorme reus zou sexen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
en het erge was dat dat geen geintje was
![]()
Ze zal best bestaan, maar ze kennen elkaar 3 weken en Jaap wil nu al met haar trouwen, die verwacht dat Tien op zo'n 'mediaspektakel' zit te wachten. Laat dat media maar weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Dogga het volgende:
jaap heeft geen fotos van cora.
Ok ok ze bestaat niet
blijkbaar heeft Huub het programma Man/Vrouw op Tien ook gevolgd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef GoldenGuy het volgende:
Huub stopt 'm bijna in de heg zoveel zin in sex heeft ie.
Day, ff een vraagje. Wat fluisterde je net met DGK-REDAKTIE? Ik zal het niet doorvertellenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet meer bijhouden!![]()
Anyways, we posten hier vrolijk verder!!!![]()
LoLquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zal best bestaan, maar ze kennen elkaar 3 weken en Jaap wil nu al met haar trouwen, die verwacht dat Tien op zo'n 'mediaspektakel' zit te wachten. Laat dat media maar weg.![]()
O ja, dat had ik nog aan de DGK_REDACTIE willen vragen:quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Dogga het volgende:
jaap heeft geen fotos van cora.
Ok ok ze bestaat niet
Ja, alleen jammer dat ze het niet opslaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze is wel zo slim dat ze durft te vragen..... dat vind ik heel wat.
Waarom is dat triest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef Pulu het volgende:
Het trieste is dat meestal mensen zoals Amanda zich omringen met mensen van hetzelfde intelligentie niveau
Dat is niet slim, maar eerder een soort van knulligheid.....ze denkt af en toe dat ze tussen haar vriendinnen zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze is wel zo slim dat ze durft te vragen..... dat vind ik heel wat.
Oh, deze relatie is bijna net zo ´sterk´ als die van Amanda... toentertijd...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef CartWOman het volgende:
Ze zal best bestaan, maar ze kennen elkaar 3 weken en Jaap wil nu al met haar trouwen, die verwacht dat Tien op zo'n 'mediaspektakel' zit te wachten. Laat dat media maar weg.![]()
Drie hele weken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef CartWOman het volgende:
Ik schat Nena toch iets hoger in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dat is niet slim, maar eerder een soort van knulligheid.....ze denkt af en toe dat ze tussen haar vriendinnen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |