Wat te denken van Hdnkkk en Billiequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb net een paar COS-en gelezen over dat Sylvia die brief heeft gekregen, en ik ben nu VRESELIJK kwaad op Natasia.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef oosterpark het volgende:
Lijkt me leuk dat er een Turks of Marokaanse loverboy inkomt; kijken of we dan van die rat worden bevrijdt. Amanda is erg gevoelig voor mooie praatjes van allochtonen.
daar is een knopje voorquote:
Ik ben net echt helemaal drijfnat geregent.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef Adothehague het volgende:
hier heb ik er ook last van, misschien komt het door de regen
4 uur nu. Ze heeft 12 uur en neemt dat in 3 keer opquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:42 schreef lillkiss het volgende:
voor hoelang is syl nu weg dan?
En dan die dikzak op de achtergrondquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Wat een lelijk mormel is het toch.
Nu nog IRLquote:
hoelaat was ze weg?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
4 uur nu. Ze heeft 12 uur en neemt dat in 3 keer op
dat dat mag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
4 uur nu. Ze heeft 12 uur en neemt dat in 3 keer op
Gelukkig wel, eindelijk gerechtigheid voor Syl, er is al teveel van haar afgepakt.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben net echt helemaal drijfnat geregent.![]()
Sssssttttttttttt, je maakt me bang.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap straks onder de douche gaat
Dat kan niet want ik kom toch nauwelijks buiten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij regent iedere dag nat, lijkt het wel...
Alles aan haar is groot, vooral haar bek.quote:
Als het maar niet rond etenstijd isquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sssssttttttttttt, je maakt me bang.
Ben niet jaloers op je gevoel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap straks onder de douche gaat
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Als het maar niet rond etenstijd is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |