hij heeft hele rare gedachtenkronkelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zegt hij tegen BAN ja! Tegen huub en Syl niet. Hij vertrouwt BAN niet, gek he?
nee, dat zeer zeker niet alleen, dat zegt hij tegen amanda.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef Day het volgende:
Dus Eric wil Huub erin houden vanwege die feestjes?
Dom, dom, dom!
Precies dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef Carlaa het volgende:
Nasty "ik voel me echt de oudste hier, en daar gedraag ik me dan ook naar"
tuuurlijk "Ja, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, ja, je moeder"
Ja Huub is daarmee begonnen de aanleiding was dat Natasia Sylvia wou troosten en Huub haar meteen voor hypocriet uitmaakte. Ik vond Huub veel te snel met deze emotie en dat heeft ie later ook aan Natasia toegegeven en zijn excuses voor aangeboden. Huub zou eens moeten leren eerst wat beter over sommige dingen na te denken dan meteen emotoneel te reageren. Dit had Sylvia d'r 12 uur kunnen kosten en dan was ze vertrokken. Ook die heftige reactie tegen Brian was niet op zijn plaats. Het is een spel en dan moet je eerst over de dingen nadenken. Mijn inziens is Brian nooit van plan geweest Sylvia d'r twaalf uur te blokken. Maar hij wou eerst weten waarom Sylvia niet meteen vertrok en waarom ze dacht genoeg te hebben aan deze 12 uur. Ook omdat ie opgesplitst gaat worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb gisteren de streams tot laat in de nacht zitten kijken.
wat me vooral is bijgebleven is natasia de tegen huub begon te roepen (met een enorm valse uitdrukking op haar gezicht): je moeder je moeder je moeder (etc.....) je moeder heeft je verkocht voor de heroine, je heeft je weggedaan, je moeder, je moeder (en dat ongeveer een keer of 10)
ten eerste vraag ik me af, waar slaat dit op, zit er een grond van waarheid in? zo ja, dan is het te min voor woorden dat ze dit zo in DGK staat te schreeuwen. Huub weet zeer zeker ook het een en ander over natasia, maar heeft daar niets over prijsgegeven.
ten tweede, als het gewoon valsigheid en uit de tentlokkerij is van natasia, dan heeft die vrouw ernstige psychische problemen. Hoe kun je het verzinnen zoiets tegen iemand te zeggen. Ik kom persoonlijk nooit verder dan zoiets als dikke trut, of, smerige klootzak oid, ben ik ook niet trots op, maar andere verwensingen komen in mijn belevingswereld en die van velen met mij, niet voor.
Zal ze zich ook zo gedragen als haar kindjes er bij zijn? dan kan ze 1000 x een weesgegroetje voor het slapengaan bidden, maar dat is dan alleen nog maar hypocriet te noemen.
Als natasia werkelijk in god en de hemel geloofd, dan zal ze zich ernstig zorgen moeten gaan maken voor het moment dat ze ooit voor de hemelpoort staat en zich moet verantwoorden voor haar daden.
Ehmmmm...ben je wel goed wakker?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat gele blousje van Nasty vind ik wel leuk staan
Als Eric Huub erin laat heeft ie volgens mij een reële kans op de eindfase van het spel. Als ie hem eruit stemt is hij over maximaal 3 stemrondes zelf de sigaar, en ik denk dat hij dat zelf ook wel snapt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zou er goed aan doen om aan de eindoverwinning te denken en die gaat hij niet halen als hij Huub erin laat. Dit is de enige kans die hij heeft om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
En wat het vertrouwen betreft, kan hij Sylvia en Huub wel voor 100% vertrouwen dan?
uit de gesprekken van huub en syl op te maken willen ze met zijn 3en overblijven. HESquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zou er goed aan doen om aan de eindoverwinning te denken en die gaat hij niet halen als hij Huub erin laat. Dit is de enige kans die hij heeft om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
En wat het vertrouwen betreft, kan hij Sylvia en Huub wel voor 100% vertrouwen dan?
Nee, er is nog 1x12 uur over.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waren dat trouwens de laatste 12 uur die Syl heeft gekregen?
Huub denkt soms met zijn pielemuis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom moet Huub Die Del nou weer knuffelen
geel en zwart .. tis net een wespquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat gele blousje van Nasty vind ik wel leuk staan
Bij nader inzien valt het toch een beetje tegen inderdaadquote:
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
nee, dat zeer zeker niet alleen, dat zegt hij tegen amanda.
hij heeft veel meer redenen om huub er in te houden, maar dat vertelt hij niet.
hij vormt samen met sylvia en huub een sterke groep.
sylvia heeft haar 12 uur, en zal daar sterker uitkomen, dus de groep blijft sterk.
jaap en amanda zijn onbetrouwbaar en labiel.
natas en brian zijn betrouwbaar in hun onbetrouwbaarheid en dat is ook een vast gegeven.
daarom is het voor eric belangrijk dat hij bij syl en huub blijft. Verder kan hij echt goed praten met hun beide, wat met de rest van de groep dus absoluut niet kan.
dat merkte je vanmorgen alweer heel duidelijk.
omdat sylvia's vader op sterven ligt voelt hij daarbij imo een nieuwe verwantschap met haar, hetgeen de band alleen maar zal versterken., Uit zijn emotionele reakties gisteren blijkt wel dat hij nog in het rouwproces/verwerkingsproces zit en sylvia is de uitgelezen persoon om daar met hem over te praten om een zinvolle manier.
oh ja, hoog tijd inderdaad voor de streams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Kaat38 het volgende:
DGK REDAKTIE, even 2 vragen:
krijgen we al 4 streams?![]()
en wanneer komt er een anti-bont aktie?![]()
Ik denk aan Tonquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft Natasia haar pakje aan de paarden laten zien? Ze komt net van buiten.....
Ik denk dat wanneer Huub< Sivia en Eric some blijven ze met zijn drietjes overkunnen blijven. Echter mijn gevoel zegt dat Huub zich niet kan beheersen en zich laat gaan. Ook een dillema voor Eric want als ie nu kiest voor SHE zal BAN hem nooit weer accepteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Eric Huub erin laat heeft ie volgens mij een reële kans op de eindfase van het spel. Als ie hem eruit stemt is hij over maximaal 3 stemrondes zelf de sigaar, en ik denk dat hij dat zelf ook wel snapt.
als hij huub eruit stemt blijft er voor hem zelf ook weinig over om lol mee te maken, ik ben ook nooit een huub fan geweest maar op dit moment zit er verder niks leuks in dat huis, sterker nog, de rest is te saai/dom/gestoord, als huub weg is ligt sylvia er ook snel uit, als dat gebeurd stop ik met kijken. Het is natuurlijk de vraag wat er voor terug/ of bij komt, helaas heb ik daar weinig vertrouwen in na de komst van amandel en J.aap, er zit dus niks anders op voor erik om S&H gewoon te vertrouwen imoquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Day het volgende:
[..]
ben onwijs blij te horen dat jullie iets tegen dat bont gaan doen en niet gewoon afpakken die bontjes he, actie willen we zien!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh ja, hoog tijd inderdaad voor de streams.
Bont aktie zijn we mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |