Wat dacht je van die stem, het lijkt onderhand wel een ouwe kerelquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
wat vreselijk die witte panty van Amanda ! Om over het ' jurkje' maar niet te hebben.
Ja kom op graag stream naar Amanda en Erikquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
amanda gaat het nu vragen aan eric
Gaat ze dan weg, of is dat te hoopvol gedacht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef 2live het volgende:
amanda; als eric huub er niet uitstemt is het over!
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laten jullie binnenkort ook weer wat nieuwe bewoners de poort door?
Wat dacht je van al die onzin die het uitkraamtquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stem, het lijkt onderhand wel een ouwe kerel
Hoe kleuterklasniveau wil je het hebben, inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef Carlaa het volgende:
Nasty "ik voel me echt de oudste hier, en daar gedraag ik me dan ook naar"
tuuurlijk "Ja, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, ja, je moeder"
Mooi zoquote:
Heeeeeeeeeeel volwassen iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef Carlaa het volgende:
Nasty "ik voel me echt de oudste hier, en daar gedraag ik me dan ook naar"
tuuurlijk "Ja, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, ja, je moeder"
Leuk! Wanneer komt er hotnews daarover op de site?quote:
Wat is überhaupt de bedoeling van dit jurkje? Ben niet zo op de hoogte van de latest fashion. Die zwarte pumps onder die witte majot zeker niet. Het is net Minnie Mouse maar dan andersom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stem, het lijkt onderhand wel een ouwe kerel
dat zegt hij tegen BAN ja! Tegen huub en Syl niet. Hij vertrouwt BAN niet, gek he?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:04 schreef Day het volgende:
Dus Eric wil Huub erin houden vanwege die feestjes?
Dom, dom, dom!
Hij zou er goed aan doen om aan de eindoverwinning te denken en die gaat hij niet halen als hij Huub erin laat. Dit is de enige kans die hij heeft om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zegt hij tegen BAN ja! Tegen huub en Syl niet. Hij vertrouwt BAN niet, gek he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |