Ik schreef ook "als"quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou het morgen afwachten, eric kan net zo goed toch nog besluiten om huub er uit te stemmen
Als je daarmee de streamers/tv-kijkers bedoelt, daar moeten ze zich geen reet van aantrekken. Het gaat om het winnen van 'vrienden' in dat huis. Daar hebben ze mee te maken, niet met ons.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nog sterker... gaat ie gehaat worden of geliefd....
inderdaad, die maken nu alleen maar misbruik van hem (en van J.aap) omdat het huub zijn kop zal kosten, de #1 vijand van B & Nquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Misschien, maar Eric wordt nu toch niet echt geaccepteerd door BAN, die zijn nooit oprecht tegen hem (geweest).
Sssstquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand Jaap al gezien vandaag of is ie naar huis
Volgens mij gaat het over het winnen van dit spel. Wat ik bedoelde te zeggen is dat voor Eric er geen weg terug meer is welke keuze hij ook maakt. Ik vind Huub vaak supersterk maar hij is ook een gevaar voor zichzelf en dat maakt Huub gevaarlijk voor zichzelf, Sylvia en straks misschien ook Eric.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Je moet maar geacepteerd door hun willen worden![]()
hij heeft zijn camopak aangetrokkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand Jaap al gezien vandaag of is ie naar huis
Als ik de reacties op de popipoll anders moet geloven zijn ze er wel degelijk mee bezigquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Als je daarmee de streamers/tv-kijkers bedoelt, daar moeten ze zich geen reet van aantrekken. Het gaat om het winnen van 'vrienden' in dat huis. Daar hebben ze mee te maken, niet met ons.
Dat onderstreept nog eens extra het gebrek aan intelligentie bij Snolliequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Dogga het volgende:
amanda denkt dat ze intelligenter is dan huub
Teken dat ze écht dom is. Maar wat ik dan weer niet begrijp dat ze wel in staat is om op de plee te schijten en steeds maar adem te blijven halen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Dogga het volgende:
amanda denkt dat ze intelligenter is dan huub
LOL
quote:
Dat werd vorige week donderdag ook gezegt .quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh ja, hoog tijd inderdaad voor de streams.
Bont aktie zijn we mee bezig.
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als ik de reacties op de popipoll anders moet geloven zijn ze er wel degelijk mee bezig![]()
ja en denk je nou echt dat als Huub gered word door Eric en samen een groep zijn dat Eric eruit gekegeld gaat worden. ja als hij voor de ABNJ groep kiest ja dan wel. met ze 3en staan ze super sterk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over het winnen van dit spel. Wat ik bedoelde te zeggen is dat voor Eric er geen weg terug meer is welke keuze hij ook maakt. Ik vind Huub vaak supersterk maar hij is ook een gevaar voor zichzelf en dat maakt Huub gevaarlijk voor zichzelf, Sylvia en straks misschien ook Eric.
Amanda = Wookiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef FSR het volgende:
Ik vind het wel een SF achtig iets worden...
Natasia = Startrek - Klingon
Jaap = StarWars = Jabba the hut
Amanda = Thunderbirds...
En Brainless is de mislukte experimentele menselijke robot. Vitale functies als denken, klaarkomen en begrijpend praten komen pas in de volgende versie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef FSR het volgende:
Ik vind het wel een SF achtig iets worden...
Natasia = Startrek - Klingon
Jaap = StarWars = Jabba the hut
Amanda = Thunderbirds...
En als wij straks de winnaar mogen kiezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.
Het is niet zo dat als je niet populair bent bij de kijkers, je geen kans meer maakt om het geld en de villa te winnen.
ja best jammer is dat, was beter geweest als je 1e wordt op de po pol dat je dan niet eruit gestemd kan worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.
Het is niet zo dat als je niet populair bent bij de kijkers, je geen kans meer maakt om het geld en de villa te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |