Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je went er wel aan... Q-B is gewoon jaloers omdat ze nooit gevingerd is door vingers zoals die van jou.
"_"
Ik heb net je fobo gespammed, je zou toch onderhand moeten weten hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).![]()
Ja, ze weet niet wat ze mistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Q-B mag wel een keer langskomen (mits ze er goed uitziet).![]()
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb net je fobo gespammed, je zou toch onderhand moeten weten hoe ik eruit ziemaar t is belangrijker hoe jij eruit ziet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?![]()
![]()
Waarom zou ik een foto sturen als ie ni mn fobo staatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Stuur es foto van jezelf?![]()
![]()
Te lui om te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ie ni mn fobo staat
Ja, de andere optie hoef je minder voor te verrichtenquote:
Waaruitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nu niet snel jezelf er tussenuit lullen he.![]()
![]()
Als jij niet in mijn fobo wil kijken is dat jouw probleem, niet het mijnequote:
Omg je sigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
voor haar zip mail je maar
deja vu x3quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:06 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ben ook bezig met iets nuttigere dingen, enzo.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nu niet snel jezelf er tussenuit lullen he.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen, kheb er ook geen hinder van met dagelijkse dingen, dus ach waarom ook klagen?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nouja, wel iets meer dan gewoon.Maar dat is een ander verhaal.
![]()
Waarom schaam je je? bedoel die zipjes zijn best gewild enzo voor een keer zien.quote:
Mijn zipje is niet gewildquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom schaam je je? bedoel die zipjes zijn best gewild enzo voor een keer zien.
Mensen die het archiveren voor een dorstige tijd daarentegen...
Ik had het ook niet particular over jouw zipjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn zipje is niet gewildniemand weet dat ie bestaat
Ik heb je zipje gemaaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zegt "die zipjes"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet particular over jouw zipje![]()
maar ik hem ook even een mailtje gestuurd
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
maar ik hem ook even een mailtje gestuurd
Ik heb uhm ook hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij is heul niet arrogant (quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar Queen_Bee's arrogantie is zo fucking opwindend enzo![]()
Misschien moet ik daar eens een topic over openen, maar wil niet inspelen op die naamtopic fetishes
Wat is daar in godsnaam arrogant aan, flapdrol? Ken je uberhaupt de betekenis van het woord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar Queen_Bee's arrogantie is zo fucking opwindend enzo![]()
Misschien moet ik daar eens een topic over openen, maar wil niet inspelen op die naamtopic fetishes
Ik zei niet nooitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Liquidootje het volgende:
Nee oh, sorry, nee, nah, je bent heul nooit arrogant
ze heeft mij gequote *fap *fap *fap
Ben je nog steeds op je tenen getrapt van laatst?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef BonJovi het volgende:
OMG Queen_BEE stop die grote vingers ff weg
Wanneerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op je tenen getrapt van laatst?Sad wel.
Een grapje 10 keer herhalen in een topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wanneer? ik maakte een grapje joh, het is ONZIN
![]()
![]()
niet zielig doen opeensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een grapje 10 keer herhalen in een topicEen ongrappig grapje ook nog
Nee dat is logisch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:10 schreef Nappeklapperapper het volgende:
dit lóópt nog steeds, dat is een goeie
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat niet om de lengte, het gaat om wat je ermee doet.
hoiquote:
idd laat dat good maar wegquote:
Waarom? Het is lekker weer!quote:
in de morgen hier nietquote:
Ik ben verbrand in mijn gezichtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |