Niet dus...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:08 schreef GI het volgende:
De middelste knop. Dan stopt ie.
Dan heb je wel of teringsterke koffie of een enorme beker. (of je bent idd een n00b).quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en die hoeveelheden zijn echt belachelijk weinig. Ik heb twee kopjes moeten doen voor één kopje![]()
Eén pakje koffie heeft me dus 3 van die pads gekost.
Senseo![]()
Of ik drink gewoon normale koffie en niet van die wannabee Amerikaanse koffie...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dan heb je wel of teringsterke koffie of een enorme beker. (of je bent idd een n00b).
Wat is er amerikaans aan het senseo-concept?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of ik drink gewoon normale koffie en niet van die wannabee Amerikaanse koffie...
Weinig cafeïne.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is er amerikaans aan het senseo-concept?
Ja idd. Die van mij stopt gewoon als je het middelste knopje weer drukt.quote:
Dark roast & Extra Dark roast ftw! ^^.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weinig cafeïne.
Daar zal je wel weer een speciale smaak voor moeten halen...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dark roast & Extra Dark roast ftw! ^^.
Nemen kwa apparaat ook 4x meer ruimte inquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Fuck die overhypede Senseo. Gewoon normale koffie of een espresso is tien keer beter![]()
wat zij zegt...quote:
Onderop die senseo's zit een klein schroefknopje ( zit soms wat verborgen, soms moet je namelijk de onderplaat eraf halen ) zodat je de hoeveelheid water kan verhogen of verlagen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en die hoeveelheden zijn echt belachelijk weinig. Ik heb twee kopjes moeten doen voor één kopje![]()
Eén pakje koffie heeft me dus 3 van die pads gekost.
Senseo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |