4 tickets X 31.21 pond = ongeveer 180 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:53 schreef Rnnz het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie nou ongeveer kwijt zijn voor vliegtuig, overnachting en tickets? Ik probeer toch nog kaartjes te fixen, want ik wil er ontzettend graag naar toe maar volgens mij zal het wel ontzettend duur worden.
Hm, toch aardig duur, vooral de overnachting. Eens ff kijken of ik het kan combineren met een vakantie in Londen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Belana het volgende:
[..]
4 tickets X 31.21 pond = ongeveer 180 euro
2 vliegtickets met easyjet = 150 euro
1 hotelkamer 2 nachten via travellodge 120 pond = ongeveer 200 euro
samen ongeveer 440 euro
ik vind trouwens dat ticketmaster UK momenteel aso bezig is met de kaarten
wij waren als eersten om te bestellen en hebben uppertier en nu waren er ineens lowertier kaarten.
schijnt in de UK common business te zijn...
Arme jij, gelukkig hebben we planet earth nog.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef Basso het volgende:
wegens andere verplichtingen kan ik waarschijnlijk niet gaan... kaarten staan te koop :S
Wendy EN Lisaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef Just_4_fun het volgende:
Hopelijk komt die nog een keer naar Nederland blijft een groot artiest![]()
ze nieuwe cd is wat minder dan ze vorige 3121 maar staan zeker wel paar goede nummers op en Wendy (purple rain cd) is weer terug op de cd te horen![]()
Is zij de promo girl van de parfum 3121 of doet ze nog meer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef AnnaStesia het volgende:
http://www.chelsearodgers.com/index2.html
Parfumerie.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef AnnaStesia het volgende:
Ook in Nedeland te koop:
http://www.parfumerie.nl/index.php?searchStr=3121&act=doSearch
Wie of wat Chelsea is weet nog niemand,nieuwe liefde? Nieuwe zangeres?
Aan de rechterkant van de pagina staan de filialenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Parfumerie.nl![]()
Ook eind augustus af te halen in één van hun filialen in Amsterdam. Laat ik nou niet de adressen kunnen vinden.![]()
Het was ff zoeken. Ben benieuwd naar de unisex geur. Hopelijk niet te zoet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van de pagina staan de filialen
Als hier iemand is die het geurtje inmiddels heeft, laat ff weten hoe het is!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Schijnt een lekker geurtje te zijn,blijft lang hangen.
Dat wordt voor mij een retourtje Amsterdam,of zou het ook in Londen te koop zijn tijdens zijn concerten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |