Netjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
doe toch mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's/filmpjes zijn niet noodzakelijk, maar een uitgebreid tekstueel verslag met de nodige+
+
is toch wel erg gewenst
![]()
Hehe, die krijg ik helaas nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stagevergoeding er door heen gejaagd?
net als toen met die koud-water-in-de-thee-actiequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
doe toch mijn best!
Denk dat dit mijn zijde van het verhaal wordt:![]()
Geweldige reactie, hij snapte er niks van
![]()
![]()
Denk dat dit zijn zijde van het verhaal wordt:Trieste grap
![]()
![]()
Oopsquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
Doe je t bij je stagebegeleiderquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef Norro-tje het volgende:
heb hier helaas geen mede stagiair's zitten waar ik die tieste grappen mee kna uithalen
a kan weer ze loopt net binnenquote:
16, denk ff een treintje eerder naar huisquote:
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
16, denk ff een treintje eerder naar huis!
Ik ook..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef LePauper het volgende:
Lekker hoor 1 u 8 to go !!
Totdat hij zelf dit topic door leestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delen
==> En Voor De Rest Van De Mensen: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, mondje dicht tegen Damzkieee![]()
K doe mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delen
==> En Voor De Rest Van De Mensen: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, mondje dicht tegen Damzkieee![]()
hij is naar de Killers en morgenvroeg gaat die pas weer op de pc, maar dan is het al te laatquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Totdat hij zelf dit topic door leest![]()
dat kwam wel goed volgens Roycooooooquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Totdat hij zelf dit topic door leest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |