zeik is nietquote:
yepquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Scnman...denk dat je gelijk had.
Lekker met de brommert naar de lokale spinazieacademie in 't zand ploeteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk al op bed horen te liggen![]()
Morgen weer een drukke dag op school...
wat een mooie, toepasselijke one-liner heb jij onder je posts staan peter6000quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft 2 jaar thuisgezeten, omdat ze was doorgedraaid vanwege wat er vroeger gebeurd was. En ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien.
Ze wil wel in DGK blijven.
je bent de enige niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat haar vader zich heeft misbruikt aan Sylvia
....en ze wil (terecht) niet zeggen WAT er gebeurd is...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft 2 jaar thuisgezeten, omdat ze was doorgedraaid vanwege wat er vroeger gebeurd was....
Maar het punt is dat ze hem nog 5 weken rustig moeten tolereren, dat ze hem overal buiten moeten laten, en hem dan naar huis moeten sturen, niet omdat dat voor het spel interessant is maar om een castingfout van tien recht te zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, maar juist door die houding kotst iedereen hem uit. Je zag bij Brian zichtbaar de irritatie over die pafzak, terwijl ie hem nota bene naar de mond probeerde te praten!
zeker nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zou ook niet weggaan voor zijn vader vlg. mij.
Ja, inderdaad Amanda en Natasja zullen dit hopelijk echt niet goedkeuren!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef jacqjacq het volgende:
sylvia moet verder niets meer over haar vader vertellen aan brian, dat verdient hij niet.
brian zou het het liefste blokken, maar ik denk dat hij het niet gaat aandurven, want dan krijgt hij eric, huub en amanda tegen zich.
Dat gevoel krijgt iedereen denk ik, is het meest voor de hand liggend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Omdat hij dan terug moet naar zn land en op wordt gepakt voor verkrachtingquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zou ook niet weggaan voor zijn vader vlg. mij.
Waarom denk je dat dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
dat land waar hij geboren is bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:57 schreef BBW het volgende:
[..]
Omdat hij dan terug moet naar zn land en op wordt gepakt voor verkrachting
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef BuffyJan het volgende:
Brain laat wel ff vallen dat Jaap met pen en papier zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |