goed zo laat ie zich maar dood vretenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Mokum020 het volgende:
Die Japio zit alweer uit een trog te lepelen...........
Hij bereidt zich voor op iets?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
nederland dus, hij is hier geboren en pas op zijn 8e naar aruba gegaan, om zijn 18e ofzo naard e vs en daarna weer terug naar nl.quote:
Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat haar vader zich heeft misbruikt aan Sylvia
zou die zijn emoties wegeten??quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
Zo gek dat niemand dat daar snapt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
PM.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
In_control ook al een kloon van een gebande??! Gaat goed hier, ze zijn gruwelijk hardnekkig![]()
2 geband, allebei met kloon terug![]()
mwoahhh...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Tomsky het volgende:
Goddamn wat zit die gast te schranzen...
Moet ik nog voor het makkelijk nalezen morgen zeggen over wie het gaat of hebben jullie zoiets van: mwoahhh...
...zoiets zat ik ook te denken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.
Anders zou zij niet eens naar hem toe willen gaan, na hem tien jaar niet gezien te hebben.
Ja, maar hij wíl het gewoon niet begrijpen. Gééf haar die 24 uur en leg later eventueel nog uit wat je er van vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
Ik wil naar bed, over 5 uur gaat de wekker, maarrrrrrr ik wil ook nix missen. Ben ik nu verslaafd ???quote:
Doet ze altijd volgens mij...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Dogga het volgende:
syl denkt heel goed na met wat ze zegt merken jullie dat?
Mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
Die vreetpartij was 2 minuten geleden maar staat op het netvlies gebrand...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Huh? kijken jullie andere stream dan ik?
Ik zie alleen Eric en Amanda op een bed liggen op die andere cams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |