Nee die geeft ze wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
Hier ook, heb het echt te doen met Syl. Als ze blijft ga ik haar een lief kaartje sturen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit is wel het echt leven, hoe klote ook.
Nu voel ik echte gevoelens
nee dan moeten ze worden afgeschoten als natasia over die keer met wilgo begintquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef ruby het volgende:
Die 12 uur mogen ze niet weigeren!!!
fysiek geweld? wat dacht je van geestelijk geweld?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die vuile blablasia trut zometeen gaat zitten slijmen moet ze onmiddelijk die hut uit wegens nodeloos fysiek geweld. En brainless erbij. Godverdomme.
Ik kom je eroverheen helpen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
[..]
die geven ze wel hoor!!!!!!!!!!1 100%................zo niet kom IK wel over dat hekje.
ff geheel offtopic maar wat heb je veel aan zo'n beestje dan he. Ik ken t gevoelquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat pakte mij ook. Zeker omdat ik ook al een paar keer zo om een paard heb gehangen...
*Pikt een traantje weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |