hou ik je aan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
WTFquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Ferdii het volgende:
Syl 12 uur opnemen, niks naar huis
echt een sterke vrouw!
mag ik dan meequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
Gaan we samen okay ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En ook xo lief dat de paardjes naar dr hinniken. Syl is echt een topmens
Dit is waar het 'spel' (beetje ongepast nu) ook over gaat.. helaas.. dat soort dingen kunnen gebeuren weet iedereen die erin komt.. ook al hoop je natuurlijk dat het absoluut niet gebeurt..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Timmie2 het volgende:
vind het eigenlijk triest dat dit gesprek op de streams wordt gezet.
Dat pakte mij ook. Zeker omdat ik ook al een paar keer zo om een paard heb gehangen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
owewee als ze die 12 uur niet krijgt!!!!
had ze eigenlijk wel een sterke band met haar vader? syl woont toch al jaren in spanje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Pulu het volgende:
Ik vind eigenlijk als je vader stervende is dat je niet meer aan DGK zou moeten denken...maar dat is mijn mening...
ze wilt hem gewoon nog spreken voordat hij heen gaat...dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Als je vader op sterven ligt ga je toch onmiddelijk dat huis uit?![]()
die geven ze wel hoor!!!!!!!!!!1 100%................zo niet kom IK wel over dat hekje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
ik schop natasia echt helemaal verrot als ze die 12 uur niet krijgt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |