It's all in the game !quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar dit soort emotionele zware gesprekken mogen ze van mij dichtgooien
Ik ook...ik sluit nu af...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
Voel me eigenlijk een soort ongewenste voyeur bij zoveel persoonlijk leed.
Dacht ik ook net aan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vader euthanasie ?
Denk dat er ergens nog enige menselijkheid in de redactie zit en dat ze die 12 uur wel krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
owewee als ze die 12 uur niet krijgt!!!!
Dit is wel het echt leven, hoe klote ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar dit soort emotionele zware gesprekken mogen ze van mij dichtgooien
o er is nog hoopquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze heeft et over 12 uur.
En ook xo lief dat de paardjes naar dr hinniken. Syl is echt een topmensquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kreeg er een brok in mijn keel van.
Dan moeten er echt mensen gemarteld worden!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
En samen komen we door de poortquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef BBW het volgende:
Als Natasia die 12 uur niet geeft...tjaaa ik weet wel dat ik tot aan de poort kom
Die vraag is de eerste vraag die John de Mol je stelt, waarvoo verlaat je de villa. Ik weet van iemand. die zei: ook al zou mijn vader sterven dan nog niet. waarom...omdat hij wil dat ik verder ga. Ik denk dat Syl hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het programma...
Ik zat er net aan te denken.........en dan van Nasty...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
ik ga mee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |