LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
Jawel, maar het MOET op de streams. Dat hoort ook bij het spel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom mag niemand er iets van vinden?![]()
Regels effe lezen...voor niks mag je de villa uit!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
begrijp ik nou dat er toestemming moet geven voor die 12 uur?
even tv maken HOERquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
natassssssssss nee pleur op vuile graftak
Ja tuurlijk, dat hoort bij het spel en als iemand dat niet leuk vindt dan kan hij/zij gewoon naar huis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
Dat is volgens mij precies waar die rat over nadenktquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef pronkjewail het volgende:
als iemand nee zegt, valt huub diegene aan
Dat klopt. Unanieme overeenstemming.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
en BRian?? hij kijkt zo emotieloosquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Ze krijgt ze.
jaap zit ook bijna te janken. die zegt echt geen neequote:
de realiteit is dat je dom bentquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Realiteit, pavement, realiteit.
HOU JIJ OOK JE SMOELquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Ferdii het volgende:
Jaap wil er contact punten voor, dat lijkt me nou echt leuk
JIJ BENT OOK EEN LUUUUUUUUUUULquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Regels effe lezen...voor niks mag je de villa uit!!!!!
ziek figuur, jij bent nog 100x erger als je echt zo denkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
ja maar het is wel goede tv... het is verschrikkelijk... maar het is wel reality... dat we mee ook mee (kunnen) leven... met iemand die we niet persoonlijk kennen... dan is het schijnbaar ook goede tvquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Zucht. Wat een ijzige stilte.
Dit is écht reality...
Hoop dat er nu even eens niet aan tv-maken wordt gedacht.
Naja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
natassssssssss nee pleur op vuile graftak
WEDEROMquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Judah het volgende:
GADVERDAMME NATASIA.
Zelf WEER de aandacht willen opeisen door over jezelf te beginnen.
Doe jij even normaal mafkeesquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[afbeelding]
Anders ga je even op www.stormfront.org spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Realiteit, pavement, realiteit.
dat is niet oprecht als je net nog erover dacht om keet te gaan lopen trappenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naja!
Is ze oprecht is het weer niet goed zeker
Hou je kkbek man idioootquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef T-lex het volgende:
wat is dit voor bullshit...krijgt ze die 12 uur...en wil ze tot het laatste moment wachten zeker...HOE KROM!!!![]()
Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Ga nog ff afwachten...spring in een auto en pleite...
Juist wel, dit maakt Huub weer een sterker en beter mens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is zijn excuses aan het maken aan Nasty.........................doe dat nou niet jongen!
oprecht.................ben je voor het eerst hier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naja!
Is ze oprecht is het weer niet goed zeker
ik dus ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Lieve het volgende:
Als ik Sylvia was zou ik geen 12 nachturen gaan. Echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |