abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 01:28:25 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47002477
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef Seneca het volgende:
[afbeelding]

This about sums it up.
t'is nie' eerluk!

o hoiohoiohoi!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_47002507
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

t'is nie' eerluk!

o hoiohoiohoi!
Tja, ik heb maar besloten alle topic's van Meki te verbaggeren dan kapt ie er vanzelf wel een keer mee
pi_47011117
Document even doorgekeken. Wel opvallend dat 30% van Turkije negatief denkt over de EU en 30% positief over de EU.

Vergelijk je dit bijv met een Rusland (46% mainly positive en 18% mainly negative) dan vind ik het wel opvallend. Je zou denken dat als Turkije zo graag bij de EU wil dat er meer positieve geluiden zouden zijn geweest.

(pagina 10 van dat PDF bestandje)

Egypte maakt het overigens nog bonter (10 positief, 33 negatief) maar die hebben dan ook minder banden met de EU en volgens mij geen intentie om deze te verstevigen.
pi_47011432
Aflevering 6.984 van Meki's subjectieve openingsposts. Het is bovendien nietszeggend, dit onderzoek, omdat het niet gaat om objectieve feiten, maar om gevoelens; dus subjectief.

Als heel het Midden-Oosten Iran als 'positief' beoordeelt, dan is dat de enige nieuwswaarde van dit onderzoek. In het Midden-Oosten staat men dus positief tegenover grove mensenrechtenschendingen, religieuze dictatuur, monddood maken van politieke tegenstanders, folteringen, executie van minderjarigen, enzovoort, enzovoort. Allemaal FEITEN over Iran.

Het zegt iets, nee ronduit VEEL over de mate van beschaving in het Midden-Oosten.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:37:01 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')