en terechtquote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
ja voor jouw wel! lekker veel natalia
zo nog even naar een les tot 20:30
breek me de bek niet open pfff.quote:
lekker drukquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
breek me de bek niet open pfff.
maandag 10:00-20:30
dinsdag vrij maar wel zelfstudie dag meestal op school van 10:00-16:00
woensdag 9:15-16:25
donderdag 10:15 - 18:00
vrijdag 9:00-16:30
en dat noemen ze studentenleven pffff ik wil meer vrij
Je snapt natuurlijk wel dat het ging over dat ik lekker veel natalia te zien kreeg hequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
breek me de bek niet open pfff.
maandag 10:00-20:30
dinsdag vrij maar wel zelfstudie dag meestal op school van 10:00-16:00
woensdag 9:15-16:25
donderdag 10:15 - 18:00
vrijdag 9:00-16:30
en dat noemen ze studentenleven pffff ik wil meer vrij
aaah nasty you!! Mij beetje negeren hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik hoop op een betere volgende periode van school! pff want nu is het echt not done!
ennuh Robert.... ik deed je heus expres negeren hoor met Natalia zut![]()
wat vonden we van de aflevering trouwens?
Redelijk, heb ze beter gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
wat vonden we van de aflevering trouwens?
Vind ik niet.. In relatie tot de zaak en de gesproken getuigen is dat toch de enige hond die ze gezien hebben..?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Redelijk, heb ze beter gezien.
Het feit dat er bij het vinden van 1 honden haar gelijk aan die autoverkoper wordt gedacht, vind ik wat overtrokken hoor.
Dat ook ja. Mijn man zei gelijk: "En dat ligt daar toevallig nog?" hahahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. In relatie tot de zaak en de gesproken getuigen is dat toch de enige hond die ze gezien hebben..?
Ik vond pas overtrokken dat dat mobieltje van Steve Dixon nog steeds op de CS lag![]()
Dat was idd wel een klein beetje jammer ja.. Als ze em nou in de goot gevonden hadden dan had ik nog zoiets van gehad.. okeej.. dat kan kloppen.. maar midden op straat.. IN AMERIKA! Yeah rightquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ook ja. Mijn man zei gelijk: "En dat ligt daar toevallig nog?" hahaha
tsja je bent niet de enige hoor.. vele mensen hebben de eerste 2 afleveringen gemist.. hou inderdaad dan maar ff die andere kanalen in de gatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:05 schreef Marty het volgende:
Jammer dat ze vorige week niet met aflevering 1 zijn begonnen, want nu heb ik de eerste twee afleveringen gemist.
Gelukkig kan ik CSI Miami ook op twee kanalen van de Italiaanse tv kijken en hier zijn ze nog niet bij seizoen 5 volgens mij. Maar even in de gaten houden wanneer ze die gaan uitzenden dus!
druk als in? school: jahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hehe eindelijk een tegenreactie.. Je hebt het echt druk he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |