Als ik de Fokkers op dit subforum een beetje ken, zal deze peiling een zeer divers beeld laten zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef SoupNazi het volgende:
Lekker objectief als je het in het DGK-subforum post.![]()
Als ik de Fokkers in dit forum een beetje ken, gaan ze zeiken dat er een optie mist: DGK is briljant... zolang huub erin zitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Als ik de Fokkers op dit subforum een beetje ken, zal deze peiling een zeer divers beeld laten zien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik de Fokkers in dit forum een beetje ken, gaan ze zeiken dat er een optie mist: DGK is briljant... zolang huub erin zit![]()
Nee nee nee nee.. Huub is meer dan DGK. Zonder DGK nog steeds Huub! Ik wacht met spanning op de volgende editie van "Wie is de grootste Nederlander aaaalller tijden". Eat that, Pim!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik de Fokkers in dit forum een beetje ken, gaan ze zeiken dat er een optie mist: DGK is briljant... zolang huub erin zit![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nee nee nee nee.. Huub is meer dan DGK. Zonder DGK nog steeds Huub! Ik wacht met spanning op de volgende editie van "Wie is de grootste Nederlander aaaalller tijden". Eat that, Pim!
Als je het zo intens slecht vindt, waarom ben je dan op dit subforum?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef sanni het volgende:
Waar is de optie: " Het grootste bagger programma van de laatste 50 jaar? "![]()
Plaats hier opmerkingen van DGK-zuurpruimenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef sanni het volgende:
Waar is de optie: " Het grootste bagger programma van de laatste 50 jaar? "![]()
Sinds huub erin zit is het al ordinair geworden met al die hoerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef carpediem23 het volgende:
Vind dat sinds Amanda er is en Bart het heeft verlaten toch een ordinaire zooi is geworden. Veel naakt en laag niveau. Zij heeft het vind ik ordinair gemaakt. Met die kut kop van d'r.
Hey ben jij het, Ilona??quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef carpediem23 het volgende:
Vind dat sinds Amanda er is en Bart het heeft verlaten toch een ordinaire zooi is geworden. Veel naakt en laag niveau. Zij heeft het vind ik ordinair gemaakt. Met die kut kop van d'r.
Ik ben er gewoon jaloers op dat jij dat woord hebt verzonnen en ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef DainBramage het volgende:
Telestreamring
Ik ben ook jaloers op zijn naam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon jaloers op dat jij dat woord hebt verzonnen en ik niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |