abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55071195
Hoe weet je dat er een Turk bij je heeft ingebroken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft een Turk altijd een snor?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verschil tussen een dode hond en een dode turk op de weg?
SPOILER
En nog eentje...

Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld. Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS prik. De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje. De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser. De Belg zegt: "Doe mij maar die AIDS prik."
De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen. "Wat lach je nou?" vraagt de dokter.
Antwoordt de Belg: "Ik heb toch een condoom om."
  zondag 9 december 2007 @ 23:36:16 #152
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_55158325
In een vliegtuig zitten ondermeer een Duitser, een Amerikaan en iemand uit Kerkrade. Op een gegeven moment roept de piloot door de intercom: "Everyone grab a parachute, we are going to crash!" De Duitser, hoffelijk als hij is, roept "Frauen und kinder zuerst!" De Amerikaan daarentegen pakt een parachute en roept "Fuck the women! I go first!" Waarop de Kerkradenaar roept: "Han't ver doa dan noch ziet veur?"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_55159067
Een man komt bij de kapper. Hij doet zijn broek naar beneden en gaat op zijn kop in de kapperstoel zitten. "Maar meneer wat doet u nu?" Vraagt de verbaasde kapper. "Ja buiten staat toch een bordje zak-kammen voor 1,-?"

Een vrouw komt bij de kapper. Ze doet haar broek naar beneden en gaat op haar kop in de kapperstoel zitten. "Maar mevrouw wat doet u nu?" Vraagt de verbaasde kapper. "Ja mijn man zei dat u een kutkapper was"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_55272542
wat zijn 30.000 homo's onder de grond?
SPOILER
stand by me
pi_55360485
Komt een Pinguin bij de bakker en zegt: Mag ik wel een brood? Bakker: Natuurlijk, een wit of een bruin brood? Pinguin: Maakt niet uit, ik ben toch op de fiets.
pi_55370916
Versiertip 4:

man tegen meisje: "Wat ruik je lekker..."
SPOILER
  maandag 24 december 2007 @ 15:50:00 #157
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_55515905
In de noordzee komt een engelse vis een nederlandse vis tegen.
Zegt die engelse zovan: Hi
Die nederlandse zovan: WAAR?! WAAR!? WAAR?!
The circle is through the looking glass
pi_55516550
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef Sebash het volgende:
In de noordzee komt een engelse vis een nederlandse vis tegen.
Zegt die engelse zovan: Hi
Die nederlandse zovan: WAAR?! WAAR!? WAAR?!
ik geloof we moeten een topic HEEEEEL slechte moppen aanmaken
  maandag 24 december 2007 @ 19:45:49 #159
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_55518444
quote:
Op maandag 24 december 2007 18:46 schreef Nilith het volgende:

[..]

ik geloof we moeten een topic HEEEEEL slechte moppen aanmaken
En toch moest je lachen
The circle is through the looking glass
pi_55518999
ik vind 'm geniaal
pi_55571852
Twee Belgen zijn verdwaald in de woestijn. Die ene Belg roept de hele tijd om hulp: "HELP, HELP, HEEELPPP." Die andere Belg zegt: "Ja hoor es, ze horen je toch niet, misschien moeten we samen roepen."

Dus die twee Belgen: "SAMEN, SAMEN, SAAAAAAAAMEN."
pi_55572327
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef Saekerhett het volgende:
Twee Belgen zijn verdwaald in de woestijn. Die ene Belg roept de hele tijd om hulp: "HELP, HELP, HEEELPPP." Die andere Belg zegt: "Ja hoor es, ze horen je toch niet, misschien moeten we samen roepen."

Dus die twee Belgen: "SAMEN, SAMEN, SAAAAAAAAMEN."
pi_55572485
pi_55592809
loopt een man met een bivakmuts over straat, vraagt een voorbij ganger, ga je een bank overvallen?
waarop de gebivakeerde man antwoord: nee een stoel...

pi_55610883
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:42 schreef Nilith het volgende:
loopt een man met een bivakmuts over straat, vraagt een voorbij ganger, ga je een bank overvallen?

pi_55612307
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:42 schreef Nilith het volgende:

Ik moest heel hard lachen
pi_55927321
Lopen 2 mannen op straat, zegt de ene zo: Alles goed?
Zegt de ander: nee 2 fout..
Without me, it's just aweso
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 16:56:18 #168
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_55927534
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef Triforce_Courage het volgende:
Lopen 2 mannen op straat, zegt de ene zo: Alles goed?
Zegt de ander: nee 2 fout..
mensen moeten echt eens topics door gaan lezen
:')
pi_55927643
kan jij die andere vinden in dit topic dan? Heb het hier niet gevonden, alles doorgelezen
Without me, it's just aweso
pi_55928369
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter:
SPOILER
pi_56187889
jantje vraag aan een homo die bij zijn homo broer blijft slapen, heb je slaapzak?
waarop de homo zegt, ja ik heb te lang met mijn bene overelkaar gezete

maandag 21 januari 2008 @ 07:32:03 #172
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_56191648
Komt een man bij de dokter...
SPOILER
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_56209185
Wat is het toppunt van geduld?
SPOILER
pi_56233966
A worldwide survey was conducted by the UN. The only question
asked was:"Would you please give your honest opinion about solutions to the
food shortage in the rest of the world?"
The survey was a huge failure...
In Africa they didn't know what "food" meant.
In Eastern Europe they didn't know what "honest" meant.
In Western Europe they didn't know what "shortage" meant.
In China they didn't know what "opinion" meant.
In the Middle East they didn't know what "solution" meant.
In South America they didn't know what "please" meant.
And in the USA they didn't know what "the rest of the world" meant
pi_56244757
naast Yab Yum nu ook Bananenbar en Casa Rosso dicht...
maar sommigen zagen dit al aankomen...
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')