Ja! Vind zo'n persoon echt leuk,quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Kan je eigenlijk gewoon enthousiast zijn en zeggen dat je de baan écht graag wil?
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:50 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja! Vind zo'n persoon echt leuk,
Ik ken iemand die gewoon een bedrijf binnen liep, de HR kantoor binnenstapte en zei; "Het maakt mij niet uit wat voor positie ik krijg, maar ik wil echt graag in dit bedrijf werken!"
een week later had hij een baan
Schoonmaker?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:50 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja! Vind zo'n persoon echt leuk,
Ik ken iemand die gewoon een bedrijf binnen liep, de HR kantoor binnenstapte en zei; "Het maakt mij niet uit wat voor positie ik krijg, maar ik wil echt graag in dit bedrijf werken!"
een week later had hij een baan
Dat bedoel ik dus: dan zijn die zwakke punten toch geen zwakke punten meer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:48 schreef Pascal86 het volgende:
Mijn leraar zei altijd: maak iets positiefs van je zwakke punten.
Het brede plaatje uit het oog verliezen heeft niets met analytisch te maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:11 schreef Freeflyer het volgende:
je zwakke punten zijn je sterke punten en omgekeerd.
voorbeeld: je bent analytisch heel sterk. tegelijkertijd is dat je zwakke punt omdat je daardoor het brede plaatje wel eens uit het oog verliest.
klopt ik heb het verkeerd geschreven.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Het brede plaatje uit het oog verliezen heeft niets met analytisch te maken.
Bijvoorbeeld als je moet samenwerken met incompetente kutcollega's.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef Freeflyer het volgende:
ander voorbeeld is nauwkeurig werken. dat is vaak iets wat je ziet bij perfectionisten. perfectionisme kan een hele goede eigenschap zijn maar kan ook tegen je werken.
dan zekerquote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je moet samenwerken met incompetente kutcollega's.
Gisteren werd me die vraag gesteld.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef Freeflyer het volgende:
klopt ik heb het verkeerd geschreven.
ander voorbeeld is nauwkeurig werken. dat is vaak iets wat je ziet bij perfectionisten. perfectionisme kan een hele goede eigenschap zijn maar kan ook tegen je werken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:58 schreef tomatoman het volgende:
hele topic doorgelezen, best nuttig!
heb om 2 uur sollicitatie.
FUCKING zenuwachtig!
Precies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]succes
en laat je niet gek maken, tis maar een baan..
tuurlijk niet, 2e keus zijn accepteer je nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ze willen me wel graag in de portefeuille houden als degene die ze nu hebben laten doorgaan, niet aan de verwachtingen voldoet.. weet eerlijk gezegd niet of ik daar blij mee moet zijn
Het ging prima,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]succes
en laat je niet gek maken, tis maar een baan..
Hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef tomatoman het volgende:
[..]
Het ging prima,
Gesprek was gelukkig heel relax.
De vragen over de sterke en zwakke punten kon ik (mede dankzij dit topic) goed beantwoorden.
Had de indruk dat ze wel tevreden waren.![]()
Nu maar afwachten!![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef tomatoman het volgende:
Het ging prima,
Gesprek was gelukkig heel relax.
De vragen over de sterke en zwakke punten kon ik (mede dankzij dit topic) goed beantwoorden.
Had de indruk dat ze wel tevreden waren.![]()
Nu maar afwachten!![]()
bij mij was het tweede gesprek alleen nog babbelen over wat ik wilde verdienen en wanneer ik kon beginnen en ff handjes schudden met toekomstige collega's.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:16 schreef woeshie het volgende:
ook een kleine update :
ik mag morgen teruggaan voor een tweede gesprek
op zo'n 2de gesprek worden er hopelijk geen zulke vragen meer gesteld he.. hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |