abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48928677
ik ga vanavond naar Spinnemans en ben getrainde hoerroeper
pi_48928880
De film heeft op een behoorlijk aantal punten fouten gemaakt tov de comic...
Verder wel vermakelijke film. Maar teveel klopt gwoon niet in vergelijking met de comics :/
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:41:47 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48929018
Ik snap niet waarom de meesten hier toch meer negatief dan positief over de film zijn, ik vond 'm weer geweldig Misschien niet even goed als deel twee, maar ik heb echt wel flink zitten genieten gisteravond! Zijn er hier meerderen enorm Spider-fanboy? Ik al vijftien jaar, misschien dat dat wat uitmaakt qua beleving van de film? Of toch niet?

Alles wat over de plot gaat zal ik wel tussen spoiler tags zetten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, okay, erg lang in spoilertag geluld dus

Dan wil ik afsluiten door op te merken hoe Bryce Dallas Howard werkelijk iedere scène waar zij in zit steelt met haar schoonheid, man man, wat is zij prachtig in deze film zeg Hieronder enkele pics om het te illustreren; jammer dat de film nog maar net in première is, waardoor er eigenlijk geen goede screencaps zijn. En in werkelijkheid is zij roodharig [en ineens een stuk minder knap om één of ander reden vind ik], dus veel blonde pics van haar zijn ook niet te vinden.
Wel grappig dat MJ door een blondine [Kirsten Dunst] gespeeld wordt, en Gwen Stacy door een vrouw met rood haar

[ Bericht 0% gewijzigd door Xurk op 02-05-2007 15:50:00 ]
pi_48929049
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Sputnik het volgende:
De film heeft op een behoorlijk aantal punten fouten gemaakt tov de comic...
Verder wel vermakelijke film. Maar teveel klopt gwoon niet in vergelijking met de comics :/
Van mij hoeft de comic niet gevolgd te worden. De film moet ook boeiend zijn voor kijkers die de comics gelezen hebben.
pi_48932349
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:

[..]

Van mij hoeft de comic niet gevolgd te worden. De film moet ook boeiend zijn voor kijkers die de comics gelezen hebben.
Mja, dan hadden ze maar een nieuw verhaal moeten verzinnen met nieuwe tegenstanders, en niet de huidige opzet moeten kiezen.
pi_48932455
Overigens komt een personage dat in Spider-Man 3 dood gaat in deel 4 terug:

http://movies.ign.com/articles/784/784823p1.html

† In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 17:37:24 #207
88815 The_Emotion
98.3
pi_48933543
Gezien! En ik vond hem echt geweldig. Ik had er niet echt het gevoel bij dat 3 te veel was, waar ik eigenlijk bang voor was. Het lief en leed tussen Peter Parker en MJ kwam op mij veel minder langdradig over in vergelijking met de vorige 2 films. En vooral het eindgevecht vond ik gaaf om te zien.

Toch een paar puntjes die me bij bleven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:55:47 #208
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48934181
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef magnifor het volgende:

SPOILER
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:20:37 #209
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48934988
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Xurk het volgende:

Dan wil ik afsluiten door op te merken hoe Bryce Dallas Howard werkelijk iedere scène waar zij in zit steelt met haar schoonheid, man man, wat is zij prachtig in deze film zeg Hieronder enkele pics om het te illustreren; jammer dat de film nog maar net in première is, waardoor er eigenlijk geen goede screencaps zijn. En in werkelijkheid is zij roodharig [en ineens een stuk minder knap om één of ander reden vind ik], dus veel blonde pics van haar zijn ook niet te vinden.
Wel grappig dat MJ door een blondine [Kirsten Dunst] gespeeld wordt, en Gwen Stacy door een vrouw met rood haar
Bryce zag er erg leuk uit ja . Overigens zag ik toevallig van de week een stukje Oprah waar ze gewoon met rood haar was, en toen vond ik haar er toch ook wel cute uitzien . Ik vond Kirsten Dunst er in deze Spidey juist een beetje flets uitzien, maar komt ook wel omdat ze niet echt vrolijk is in deze film denk ik.

Btw ben ik ook wel een Spider-Man fan, maar dan van de tekenfilserie, en vond ik de dit deel wel gewoon een leuke film, niet super, maar wel leuk.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_48935260
Ik ga er nu heen!
pi_48935327
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef Zhenar het volgende:

[..]
SPOILER
Totaly !
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_48946148
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef Remqo het volgende:
Gezien! En ik vond hem echt geweldig. Ik had er niet echt het gevoel bij dat 3 te veel was, waar ik eigenlijk bang voor was. Het lief en leed tussen Peter Parker en MJ kwam op mij veel minder langdradig over in vergelijking met de vorige 2 films. En vooral het eindgevecht vond ik gaaf om te zien.

Toch een paar puntjes die me bij bleven:
SPOILER
Peter Parker ziet Harry niet als zijn vijand (iig toen nog niet). Daarom kreeg hij geen waarschuwing van zijn spidersense. Dat is mijn theorie.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:20:03 #213
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_48947521
Eergisteravond gezien. Dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
quote:
Spider-Man 3
Spider-Man 3 is maar weer eens een bewijs dat je niet te veel moet afgaan op de recensies die je vooraf leest. Die stemde me niet erg positief. Gelukkig was het bij lange na niet zo erg als de recensies deden vermoeden. Integendeel. Dit derde deel is inderdaad groter, langer en duurder dan de voorgaande 2. Om maar eens te beginnen met de vijanden: dat is er niet 1 maar zijn er 3 (of 4, afhangende van hoe je het bekijkt). Dat was dan ook m`n enige grote vrees vooraf. Dat dat teveel zou zijn en dat de film daardoor de diepgang van de vorige 2 films zou moeten missen.
Eerlijk is eerlijk: zo goed en diep uitgewerkt als de vorige 2 delen is Spider-Man 3 inderdaad niet, maar gelukkig doet het geen afbreuk aan de film. Waar er enige tekort koming is op het gebied van uitwerking, wordt dat weer meer dan goed gemaakt door de fenomenale special effects, de sublieme score en het sterke acteerwerk. Vooral Tobey Maguire en Kirsten Dunst worden samen steeds beter. Van de nieuwkomers is vooral Thomas Haden Church erg sterk, Topher Grace wel redelijk en had (ondanks dat ze er prachtig uitziet) de rol van Bryce Dallas Howard wat mij betreft weg gelaten kunnen worden.
Door het hoge tempo en de alsmaar aanhoudende actie verveelt de film geen minuut, ondanks de speelduur van bijna 3 uur.
Het enige echt minpunt is het veel te kleffe einde, dat gelukkig nog net niet de film verpest. Het scheelt overigens niet veel... Dat had dus een stuk minder en korter gemoeten.
Behalve dat is deze derde Spider-Man film alles wat ik ervan had verwacht en meer: een heerlijke en geweldige actie film die menig bioscoop bezoeker zal weten te behagen. Niet de beste in de reeks maar nog altijd veel beter dan de meeste films uit het genre.

8,5/10
Heerlijke toevoeging dus op de trilogie, die uiteraard ook weer in m`n collectie komt
pi_48950393
Spidey laat MJ vallen en kies voor de bloedmooie Gwen
pi_48950432
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef magnifor het volgende:

Ik weet denk ik al wie zonder dat ik de film heb gezien.
SPOILER
pi_48953028
Heb hem gisteren gezien.... vond hem niet slecht, maar ook niet goed. Acties waren leuk, maar de 'tussenstukken' waren echt saai. De humor was echt van het niveau van allo allo. Vind ik ook erg jammer van Bruce Campbell.... heb hem zoveel meer leuks zien doen.

En MJ is een HOER !!!!!!
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:01:47 #217
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48953670
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef linebear het volgende:
Heb hem gisteren gezien.... vond hem niet slecht, maar ook niet goed. Acties waren leuk, maar de 'tussenstukken' waren echt saai. De humor was echt van het niveau van allo allo. Vind ik ook erg jammer van Bruce Campbell.... heb hem zoveel meer leuks zien doen.

En MJ is een HOER !!!!!!
Bruce Campbell was juist geniaal!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48954369
Op zich wel, maar vond de grap niet leuk
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:12:29 #219
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_48955519
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteravond gezien. Dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
[..]

Heerlijke toevoeging dus op de trilogie, die uiteraard ook weer in m`n collectie komt
De film duurt 2 uur en 20 minuten, niet drie uur.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:25:11 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48962855
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef linebear het volgende:
En MJ is een HOER !!!!!!
Maar net als Peter (het sulletje was echt flabbergasted in dat restaurant, zich van geen kwaad bewust) UITERMATE menselijk in dit deel. Ik was er zeer over te spreken hoe die driehoeksverhouding verwerkt was in het plot.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_48962966
Scarlet spider !
Spider Girl !
Black cat !
Spider-ham !!

Allemaal in het vervolg graag !
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_48964190
ze hadden dit dit deel Spidey goes emo moeten noemen....

En damn wat was er aan de hand met dat kapsel.... alleen het snorretje ontbrak nog en hij leek op Hitler
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:16:31 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48964877
Idd, ik vond hem ook tamelijk emo, magoed, wel een goede break met zijn normale karakter (alleen iets te abrupt in mijn ogen)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_48971251
Leuke film, maar de personage's waren bar slecht uitgewerkt.
SPOILER
Ik denk dat er een deel 4 aankomt

Met
SPOILER
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:40:47 #225
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_48972547
quote:
T zou wel vet zijn als Spidey meer spin wordt en er extra armen bij kracht en dan volledig zal veranderen.
Waar kraven the hunter dan bij komt kijken.
In het begin als vijand, maar later als vriend.
Ik betwijfel het of de wereld hier op zit te wachten, ik zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')