quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Geruchten voor een deel 4 zijn er alKomt er wel een deel 4 dan? Zonder Maguire, Dunst of Raimi dan? Die hebben toch aangegeven het wel mooi te vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19983quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:39 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Komt er wel een deel 4 dan? Zonder Maguire, Dunst of Raimi dan? Die hebben toch aangegeven het wel mooi te vinden...
3 vijanden zijn er ook gewoon teveel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen zijn er hier en daar al reviews te lezen, zowel positief als negatief. Wat ik wel interessant vind, is dat sommigen beweren dat het lijkt alsof Raimi veel meer liefde had voor het Sandman-personage dan voor Venom, dat het lijkt alsof Venom hem werd opgedrongen. Het zou wel jammer zijn als dat klopt.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19999quote:At the Los Angeles press junket today, Spider-Man 3 director Sam Raimi confirmed that Sony Pictures is doing a 4th, 5th and 6th installment of the popular franchise.
We'll have his exact words shortly, but Raimi said that he hasn't had time to think of any involvement and he doesn't want to presume Sony would want him to direct.
He said there has to be a good story to tell and that "it'd be very hard to say goodbye to 'Spider Man.'"
Spider-Man 3 opens in conventional theaters and IMAX on May 4.
Wat is je Filmvalley cijfer? (dat ga je vast niet verklappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Woodpecker het volgende:
Man... wat heb ik me zitten ergeren bij deze film... De slechtste Spider-Manfilm tot nu toe, het leek wel een soap... Ik ga me ff bezinnen op een uitgebreide recensie...
mmmm dat klinkt alweer niet positief. Dit is de recensie van preview.nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Woodpecker het volgende:
Man... wat heb ik me zitten ergeren bij deze film... De slechtste Spider-Manfilm tot nu toe, het leek wel een soap... Ik ga me ff bezinnen op een uitgebreide recensie...
quote:Hoe volg je een film op die eigenlijk niet verbeterd kán worden? Spider-Man 2 kan wetenschappelijk geanalyseerd worden, met als uitkomst: de beste stripverfilming ooit. In die tweede aflevering vond Sam Raimi een volmaakte balans tussen spektakel, drama en humor. Toch is de regisseur de uitdaging aangegaan, en legt hij in deel 3 nieuwe troefkaarten op tafel.
Niet alleen is het aantal vijanden van de spinnenman uitgebreid van één naar drie, ook worstelt Peter Parker met nog een geduchte tegenstander: zichzelf. Succes is de jonge fotograaf duidelijk naar het hoofd gestegen. De stad gaat hem ereburger maken, hij is een rolmodel voor kinderen en met Mary-Jane aan zijn zijde lacht het geluk hem toe. Helaas maakt zij niet zo’n fijne tijd door. Haar musicalrol wordt al na één voorstelling afgeschoten. Wanneer MJ bij Peter aanklopt voor steun, vindt ze geen gehoor. Want Parker is veranderd. Een mysterieus goedje brengt zijn donkere kant naar buiten. Letterlijk. Een zwart spinnenpak maakt van Spidey een meedogenloze wreker in plaats van een menselijke superheld. Als de man verantwoordelijk voor de dood van Peters geliefde oom Ben op vrije voeten komt, wordt het hem dan ook zwart voor de ogen.
Psychologische diepgang is natuurlijk prima, alleen weet Raimi hier geen maat te houden. Te veel scènes gaan op aan de zieleroerselen van de hoofdpersonen, door de regisseur met overbodige dialogen onder woorden gebracht. Het is sowieso opvallend hoe weinig gedisciplineerd Raimi hier soms te werk gaat. Leuke momenten (zoals een Saturday Night Fever-parodie) worden zó opgerekt dat alle humor eruit verdwijnt. En drie tegenstanders is er minstens één te veel, zeker als geen de dramatische diepgang heeft van een Doc Ock. Natuurlijk is de actie voortreffelijk, met als vroeg hoogtepunt de scène met een op hol geslagen bouwkraan. Maar Sam Raimi had de lat zo hoog liggen dat alles wat niet direct geniaal is, tegenvalt. En er is weinig geniaal in Spider-Man 3.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:25 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/4/11104233633.jpg]afbeelding][/URL]
Dan heb jij geluk, in de vorige issue van Sensational Spider-Man zit er iemand in de gevangenis met het Scarlet Spider kostuum, in één panelquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Scarlet Spiderman zou ook wel tof zijn.
Vind ik de vetste Spider kostuum
Wanneer kunnen we een review verwachten op de frontpage?quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef Tweek het volgende:
Ik vond hem eigenlijk ook wat tegenvallen, actiescenes zijn erg gaaf en de humor is top, maar dat is ook weer eigenlijk het minpunt. De donkere slechte kan van Spider-Man raakt hierdoor onderbelicht en dat is gewoon een gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |