Madam Web gaat weer ingewikkeld worden voor de kids enzo dat doen ze niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:58 schreef Bhai het volgende:Dat zei ik ook al in mijn spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het wel.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:58 schreef Bhai het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 7.3 is wel realistischer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is op IMDb wel op één dag van 8.2 naar 7.3 gezakt, zo'n drastische daling op zo'n korte tijd heb ik zelden gezien.
6% (606) heeft een 1 gestemd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is op IMDb wel op één dag van 8.2 naar 7.3 gezakt, zo'n drastische daling op zo'n korte tijd heb ik zelden gezien.
Niet zo gek na het geweldige deeltje 2. Volgende week zal dit echt enorm gaan zakken. Mond op mond reclame gaat deze film niet veel goeds doenquote:
Natuurlijk vinden Amerikanen het geweldig. Er zit immers een CGI vlag in. Wat een shot was dat. Ik kreeg bijna kotsneigingen. Me maat naast me kreeg een lichamelijk reactie. Hij begon hevig met zijn armen te zwaaien.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
De gemiddelde Amerikaan die ik ken is juist zeer te spreken over dit eclectische deeltje... Maar op een aantal punten moet ik je gelijk geven, aan de andere kant, net als in GAM kun je echt geen nuance opzoeken en is iets OF totaal kut OF helemaal geweldig, en in dit geval toch wel het eerste...
Ik vind Spider-Man 3 goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden Amerikanen het geweldig. Er zit immers een CGI vlag in. Wat een shot was dat. Ik kreeg bijna kotsneigingen. Me maat naast me kreeg een lichamelijk reactie. Hij begon hevig met zijn armen te zwaaien.
Echt. Wat hebben wij gelachen om deze film. Dat terwijl hij een echt comic book fan is. S-M 3 is werkelijk een belachelijke film. Natuurlijk mogen mensen hem leuk vinden.. Maar als mensen zeggen dat deze film "goed" is.... Dan is er iets mis.
via youtube zijn trouwen sook de oude series uit 1967 en 1981 te achterhalen, wel leuk om eens te zienquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef AirRaid het volgende:
momentel spider-man TAS aan het downloaden is
De film IS niet goed. Het acteerwerk is op zijn best matig, het verhaal is ronduit slecht, het plot flinterdun en wat er overblijft is complete chaos. Ik begrijp dat men deze film leuk kan vinden. Het is immers popcorn vermaak. Het enige dat deze film nog kijkbaar maakt in het Spider-Man concept zelf. Maar goed is deze film echt niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik vind Spider-Man 3 goed.
Dat jij een film slecht vindt oke, maar dat betekend niet gelijk dat een film slecht is. Dus met je "dan is er iets mis" slaat nergens op.
Eigenlijk waren dat de sterkste scenes, maar kennelijk mis je de doelstelling: Peter is en blijft een nerd, al voelt hij zich cooler dan de Noord Pool... Grappig is dat wanneer hij alleen het zelfvertrouwen heeft vrouwen WEL naar hem omkijken, maar wanneer hij zich ECHT cool begint te voelen, dan ruiken ze gewoon dat ie niet in de haak is.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Tobey acteerde echt belachelijk slecht trouwens. Zowel de scenes waarin ie zich een hele bink voelt en die scenes dat ie zich als een lul gaat gedragen waren helemaal ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |