abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48972895
Dat stuk haal ik ook uit de tekenfilm.

Maar ze hadden er beter Green en Hob goblin tegenaan kunnen gooien.
Alleen de Hob-Goblin is nu geen toevoeging meer en er waren ook teveel vijanden
Zo leer je ze ook niet echt kennen in die vorm.

Zo vond ik Venom Venom niet en hij had een lelijke schreeuw.
Ze hadden hem meer een grom moeten geven.

En je komt van venom niet eens zijn naam te weten en die van Sandman hoor je ook veels te laat.
Jammer dat je geen scene hebt met Jameson die de naam Sandman maakt zoals bij Doc Ock en Goblin.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:56:56 #227
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_48973030
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat stuk haal ik ook uit de tekenfilm.
Vandaar, ik ben niet zo bekend met die series.
pi_48973080
Op zich zou je die 4 extra armen wel in het verhaal met de Lizard kunnen gebruiken.
Dat hij dan een kans ziet om zijn arm terug te krijgen en dat hij dat dan gaat testen op een hagedis en dat er dan een ongeluk ofzo is.

Je kan vanalles bedenken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:00:00 #229
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48973116
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER
SPOILER
quote:
SPOILER
SPOILER
quote:
T zou wel vet zijn als Spidey meer spin wordt en er extra armen bij kracht en dan volledig zal veranderen.
Waar kraven the hunter dan bij komt kijken.
In het begin als vijand, maar later als vriend.
Lol, rechtstreeks uit de tekenfilm
Ik denk sowieso niet dat iets van Carnage, Clone Saga, The Other of weet ik veel wat in de films terecht moet komen. Zulke dingen zijn echt te B om te verfilmen, en ook al ben ik definitief Spider-Man fan geworden tijdens de Clone Saga [destijds prachtig, als ik die issues nu teruglees tenenkrommend], zo'n film kan haast niet anders dan floppen. Ook met Carnage; velen vinden hem cool omdat hij zo gek is, maar dat is dan meteen de gimmick van Carnage, verder wordt er zelden iets boeiend met hem gedaan.
Ik vind dat de films het moeten houden bij de klassieke Lee / Ditko villains, die verhalen van toen worden nog steeds gezien als bij de beste Spider-Man verhalen ooit horen, en met een reden.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:04:23 #230
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_48973233
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo vond ik Venom Venom niet en hij had een lelijke schreeuw.
Ze hadden hem meer een grom moeten geven.
Ik vond juist dat ze het maximale hebben behaald met Venom: hij was eng, sterk en zag er mooi uit! Die schreeuw vond ik wel passen bij hoe alien de symbiote zich gedroeg, een grom/brul zou meer menselijk zijn en deze Venom oogde niet erg menselijk.
Ik ben in ieder geval blij dat ze zijn twintig meter lange tong hebben weggelaten, en quotes zoals: "We're going to eat your brains / suck the marrow from your spine"
pi_48986495
als alles goed is zit ik morgen rond rond 17:00 in de bios naar deze film te kijken
pi_48988412
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze het maximale hebben behaald met Venom: hij was eng, sterk en zag er mooi uit! Die schreeuw vond ik wel passen bij hoe alien de symbiote zich gedroeg, een grom/brul zou meer menselijk zijn en deze Venom oogde niet erg menselijk.
Ik ben in ieder geval blij dat ze zijn twintig meter lange tong hebben weggelaten, en quotes zoals: "We're going to eat your brains / suck the marrow from your spine"
Die tong had erbij gemoeten en hij had minimaal moeten zeggen 'we are venom'

Hij heeft in de film niet eens een naam.
Eddie ja
pi_48988523
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:00 schreef Xurk het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
[..]

Ah zo dan is het oke ik ken de strip versie niet
SPOILER
[..]

Lol, rechtstreeks uit de tekenfilm
Ik denk sowieso niet dat iets van Carnage, Clone Saga, The Other of weet ik veel wat in de films terecht moet komen. Zulke dingen zijn echt te B om te verfilmen, en ook al ben ik definitief Spider-Man fan geworden tijdens de Clone Saga [destijds prachtig, als ik die issues nu teruglees tenenkrommend], zo'n film kan haast niet anders dan floppen. Ook met Carnage; velen vinden hem cool omdat hij zo gek is, maar dat is dan meteen de gimmick van Carnage, verder wordt er zelden iets boeiend met hem gedaan.
Ik vind dat de films het moeten houden bij de klassieke Lee / Ditko villains, die verhalen van toen worden nog steeds gezien als bij de beste Spider-Man verhalen ooit horen, en met een reden.
SPOILER
pi_48992384
Was Venom eng ?!? Vond dat wel tegenvallen....
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:55:45 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48994259
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze het maximale hebben behaald met Venom: hij was eng, sterk en zag er mooi uit!
En dat was het enige wat Raimi in Venom/Brock zag, terwijl er een schat aan diepte in dat karakter is geschreven. Waar het eerst een negatief van Spider-man was, is het inmiddels een uitgewerkt karakter in de strip met een psychologische achtergrond waar je U tegen kunt zeggen. Alleen was Raimi hier, duidelijk, niet mee bekend...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:21:31 #236
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_48995023
Ja maar het was ook wat lastig geweest om dat in Venoms 30 minuten speeltijd te proppen.
pi_48995289
Als er nog plek is zit ik rond 18:30 in de rembrandt bios in arnhem
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:46:08 #238
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_48995793
Uit alles wat Raimi doet en zegt, blijkt dat hij een nostalgische Stan Lee-old school Spider-Man fan is.

Daar heeft Venom, een recent personage van het hippe, stoere supermegavetcool-type weinig te zoeken, het zal wel al een toegeving zijn geweest om hem uberhaupt in de film te steken.

Als Raimi al blijft verder doen, zal dat wel met personages als de Lizard, de Vulture, Chameleon of de Black Cat zijn, die gaat volgens mij nooit verhalen regisseren met de gehypte oppervlakkigheid van bijvoorbeeld Carnage, want dan worden het echt hersenloze superheldenfilmpjes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:54:36 #239
12888 Skull-splitter
pi_48996073
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef Djaser het volgende:
Ja maar het was ook wat lastig geweest om dat in Venoms 30 minuten speeltijd te proppen.
En dus hadden ze Brock's ontslag en besmetting beter kunnen uitstellen tot zo'n beetje het eind van de film...
pi_48996489
Ik miste ook de tong van Venom.. beetje jammer maar dat Venom was wel het tofste van de hele film! Ik vond het echt een grote dumper, ... meest irritant waren die scenes dat Peter over straat liep met al die vrouwen en daarna leek het net alsof ik naar The Mask aan het kijken was.. en dan die achterlijke scene met Jameson en die pillen van hem pffff
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:09:14 #241
12888 Skull-splitter
pi_48996562
Ik vond ze juist schitterend; hij denkt dat ie zoooo cool is, maar tblijft een nerd met een vertekend beeld op de werkelijkheid op dat moment.

Maar de tong, tjah, zoals gezegd: uit Venom was veel meer te slepen... En wat betreft het personage wat terugkomt.... Het KAN Venom zijn, maar ik zou er gewoon niet vanuit gaan...
Ik vind Doc Connors toch een stuk waarschijnlijker...
pi_48997460
Maar Connors gaat niet dood.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:11:59 #243
12888 Skull-splitter
pi_48998976
True. Het enige wat ik kan bedenken voor Venom om hem levend te houden is Dormammu
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:58:31 #244
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_49000905
Kom op man, Dormammu Zulke shit is gewoon zelfmoord voor een film, net als al die Carnage, Clone Saga etc. verhaallijnen.
Het is net als wat SaintOfKillers in zijn post schrijft, Raimi heeft Venom alleen erin gestopt omdat Arad heel lang tegen hem heeft gezeurd dat "de fans Venom willen, hij is de populairste Spidey villain ooit". Raimi zelf geeft inderdaad veel meer om de klassieke verhalen en kent die ook door en door, vandaar dat de films die daarom draaien veel mooier zijn.

En dan wat betreft die tong, dat is altijd een beetje lachwekkend geweest; in de strip is hij gewoon best normaal begonnen [klik, klik en klik], maar gaanderweg ging hij haast alleen nog maar uit tong en kwijl bestaan [klik, klik en klik, betere voorbeelden kon ik op Google niet vinden], wat ik persoonlijk best wel stom vond.

Maar goed, waarschijnlijk komt Venom weer terug in deel 4 gezien de geruchten, en als Raimi er dan niet bij is, krijgen we vast wel zo'n Venom als dat sommigen willen. Alleen ben ik bang dat het dan best wel een B-film wordt
pi_49001257
Ik denk dat de originele cast terug komt. Sony zal cashen met Spider-Man 3 en geeft de cast een paar miljoen extra.

Verder nog een link naar een gerucht:
http://www.cinemablend.co(...)3-Performs-5092.html

pi_49001941
quote:
stukje uit het gerucht
quote:
Peter Parker:
Joseph Gordon-Levitt and Jake Gyllenhall are the front runners as of now but word is that a third name might be thrown in the mix as well.

Mary Jane:
Mandy Moore, Alexis Bledel and Camilla Belle are the ones being mention for the role as of now but more names could be added later as well.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:52:22 #247
178400 L.Verschoor
Godverdomme
pi_49003034
Geweldige film!

Alleen minder geweldig dan de vorige delen.
Geef Erwtensoep z'n account eens terug.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:52:46 #248
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_49003058
Jake Gyllenhaal kan ik nog wel als Peter Parker zien [vond ik al een paar jaar een goeie], maar Mandy Moore of Alexis Bledel als MJ kan ik me écht niet voorstelen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:19:32 #249
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49006247
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:
Jake Gyllenhaal kan ik nog wel als Peter Parker zien [vond ik al een paar jaar een goeie], maar Mandy Moore of Alexis Bledel als MJ kan ik me écht niet voorstelen
Gyllenhaal en Maguire hebben een beetje dezelfde soort uitstraling duis dat zou wel passen idd. Die twee als MJ lijkt mij ook niet zo geweldig. Kunnen ze beter Bryce Dallas Howard weer nemen, die hoeft haar haar dan tenminste niet te kleren
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_49008114
SPOILER
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')