Ik wil ook een pelikanenknuffelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
Mijn verzamelingetje vlnr een miniatuur bloeddonatie medaille met gespje, die werden geloof ik tot 1980 ofzo uitgegeven, heb hem via marktplaats.
het bronzen speldje voor 5 keer
sinds net een half uurtje het speldje voor tien donaties
en de pelikaan die ik bij mijn eerste kreeg..
nog lang doorgaan voor die kekke beelden
Een specifieke tijd? Is mij nog nooit opgevallen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Eelcotje84 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe systeem van de bloedbank?
Ze geven nu namelijk niet meer een specifieke tijd op, maar een tijdperiode zoals b.v. tussen 15:00 en 19:00.. Kan je dus zelf weten wanneer je komt.
Zal wel aan de regio liggen. (Deventer)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een specifieke tijd? Is mij nog nooit opgevallen...
Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Ze hebben toch geen enkel inzicht in je agenda. Ik probeer altijd binnen twee weken na de gevraagde datum op mijn oproepkaart te gaan. Die termijn hanteren ze zelf ook volgens mij. Weet ik bij voorbaat dat ik dat niet haal, dan bel ik voor een nieuwe kaart...
Wellicht, ik zit in Den Haag, dus enig verschil in afstand is er wel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Zal wel aan de regio liggen. (Deventer)
Ga je naar het Leyenburgziekenhuis? Daar moet ik vanavond voor het eerst heen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, ik zit in Den Haag, dus enig verschil in afstand is er wel!
Yup... Zijn die niet gesloten op de woensdagavond trouwens?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je naar het Leyenburgziekenhuis? Daar moet ik vanavond voor het eerst heen.
Ga je voor donatie of voor de eerste keuring?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Crap. Je hebt gelijk. Nou, dan ga ik vrijdag wel, dan heb ik toch een vrije dag.
... Helemaal voor jan doedel moed zitten verzamelen...
Voor donatie. Eerst ging ik altijd in Delftquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je voor donatie of voor de eerste keuring?
Ah, dus je weet wat je te wachten staat...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor donatie. Eerst ging ik altijd in Delft
hehehheequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus je weet wat je te wachten staat...
Ik heb er een keer of twee vlakbij gezeten. Uiteindelijk blijkt het eten van twee boterhammen een half uur van te voren een perfecte remedie. Nergens last meer van!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef Joene het volgende:
[..]
hehehhee
op 31 donaties ben ik slecht's 1 keer out gegaan
Toen ik out ging kwam het omdat ze de eerste keer verkeerd hadden geprikt , en liepen te klungelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er een keer of twee vlakbij gezeten. Uiteindelijk blijkt het eten van twee boterhammen een half uur van te voren een perfecte remedie. Nergens last meer van!
Dat heb ik ook één keer gehad. Was één van die keren dat ik ook bijna onderuit ging. Zat de naald vastgeplakt aan m'n ader ofzo. Gingen ze eraan draaien om 'm los te krijgen. Ik word alweer duizelig als ik er aan denk...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen ik out ging kwam het omdat ze de eerste keer verkeerd hadden geprikt , en liepen te klungelen
toen de 2e keer ging het wel goed maar op een of andere manier ging het dus ff niet lekker met me .
Oh, zeker. Maar ik vind die prik in je vingers altijd zo ellendig. Brrr.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus je weet wat je te wachten staat...
Awww ja. Dan gaan ze draaien om te proberen of het bloed weer gaat stromen. Nou, mooi niet dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer gehad. Was één van die keren dat ik ook bijna onderuit ging. Zat de naald vastgeplakt aan m'n ader ofzo. Gingen ze eraan draaien om 'm los te krijgen. Ik word alweer duizelig als ik er aan denk...![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww ja. Dan gaan ze draaien om te proberen of het bloed weer gaat stromen. Nou, mooi niet dusPimpelpaarse arm
De eerste keer dat ik bloed ging geven, was die prikjuf net even te laat met het watje erop duwen toen ze de naald eruit trokIk kan je vertellen, er zit best wat druk achter
het spuit ook echt de lucht in.
Dat vond ik dan wel weer leuk
Dat niet, maar de vingerprik is zeker wel gevoeliger, inderdaad. (wat ook wel logisch is)quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik vind die prik in je vingers altijd zo ellendig. Brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |