Waarom vond jij het een walgelijke vertoning? Oke die zonnebrillen die ze droegen en die sluiers waren misschien een beetje over de top maar als je dat even buiten beschouwing laat zie je 3 kleindochters die afscheid nemen van hun opa.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef SunChaser het volgende:
Zag net een stukje van de begrafenis, wat een walgelijke vertoningWat een smerig vals sentiment zeg
Ik vind Lyndsey echt zo'n kloon van Carmen geworden sinds ze zwanger (en moeder) is. Terwijl ik haar voordat ze iets met Dave kreeg echt een hele leuke en spontane meid vond. En Dave vind ik ... tja hoe zal ik het zeggen ....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:51 schreef Grimm het volgende:
Lyndsey en Dave vind ik zo'n stom stel
Je zou er een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Het zijn zo ook tokkies. Maakt niet uit ook, maar je ziet gewoon dat ze echt hun best doen voor de camera
Ben ik niet met je eens. Maar goed, ieder zijn dingquote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Het zijn zo ook tokkies. Maakt niet uit ook, maar je ziet gewoon dat ze echt hun best doen voor de camera
Mja, ik zag toch echt een oprecht verdrietig gezin.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |