quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Word die gast ook begraven in een bestikkerde Siemens kist?
nee, er is toch gewoon gekozen voor hout....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Word die gast ook begraven in een bestikkerde Siemens kist?
quote:Bompa Pfaff zaterdag begraven.
Zaterdag vindt om 11u in de Sint-Antoniuskerk in het centrum van Brasschaat de begrafenisplechtigheid plaats van Edilbert Seth, beter bekend als bompa Pfaff. De familie en de priester willen graag een serene dienst in de kerk. Daarom wordt slechts één persfotograaf toegelaten in de kerk. In de kerk worden geen cameraploegen toegelaten.
Alleen productiehuis Eyeworks zal tijdens de plechtigheid in de kerk beelden maken.
gebrek aan adem?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Awww triest. Waar leed-ie aan?
Die maken de serie, dus daar zullen ze wel een contractuele verplichting aan hebben, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Alleen productiehuis Eyeworks zal tijdens de plechtigheid in de kerk beelden maken
Dat je zo ver gaat, vind ik eigenlijk niet te geloven![]()
Dat je een real life soap laat maken vind ik tot daaraantoe. Maar je laat ze toch niet binnen bij zoiets ? Lijkt me toch wel erg prive.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die maken de serie, dus daar zullen ze wel een contractuele verplichting aan hebben, lijkt me zo.
Bovendien snap ik wel dat je een ploeg toelaat, opdat je verder met rust wordt gelaten.
en toch is het real life. Zo'n dingen weet je als je besluit om mee te doen aan zo'n show.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat je een real life soap laat maken vind ik tot daaraantoe. Maar je laat ze toch niet binnen bij zoiets ? Lijkt me toch wel erg prive.
Van een cameracrew hoef je geen last te hebben. Als er tig ongenodigde nieuwsgierigen op af komen wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat je een real life soap laat maken vind ik tot daaraantoe. Maar je laat ze toch niet binnen bij zoiets ? Lijkt me toch wel erg prive.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |