Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef MUUS het volgende:
Had ik al verteld dat mijn moeder gisteren cake bij de koffie had gehaald voordat ze naar mij kwam? Verder zijn we wel normaal, hoor..
Ik ook toen ze het uit haar tas haalde.quote:
quote:En gawd, wat was het mormel lelijk...
Grote liefde is gisteren nog even gaan kijken, maar de poef durft niet eens de tuin in.quote:Is de poef en de-grote-liefde-van-de-lelijke-dingo nog bij het graf van Dingo geweest of gaan die door met hun leven?
mini-MUZEN komen er in de regel sneller overheen dan maxi-MUZEN. Ze nemen sneller aan dat het zo goed is dan de maxi's. Dat zie je bij veel rouwverwerkingen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:38 schreef MUUS het volgende:
Oh, en met mini-MUUS gaat het ook prima. Zij heeft haar ding gedaan en zo is het goed voor haar.. Gisteren nog bloempjes geplukt en bij hem neergelegd en dat vindt ze fijn om te doen.
Uiteraard zal ze het nog vaak over hem hebben, maar dat is natuurlijk alleen maar leuk, toch? Dat doet ze over alle dieren die er nu niet meer zijn
Met mij gaat het goed, dank je.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mini-MUZEN komen er in de regel sneller overheen dan maxi-MUZEN. Ze nemen sneller aan dat het zo goed is dan de maxi's. Dat zie je bij veel rouwverwerkingen..
Hoe is het met jou dan?
ik snap je wel. Je wil niet voor God spelen, maar je moet wel uiteindelijk. Ik denk dat je een verstandige keuze gemaakt hebt hoor. En die steen gaat ook wel weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, dank je..
Ik baal alleen van dat gevoel wat ik altijd heb na zoiets, dat IK heb besloten dat het leven nu gestopt gaat worden voor het dier. Mooi dat het kan en ze dus niet (verder) hoeven te lijden, maar toch heel dubbel. Ze liggen in alle vertrouwen bij je, weten niet wat er gaat gebeuren en binnen twee minuten zijn ze voor altijd weg. Dat vreet altijd een tijdje aan me, een soort schuldgevoel ofzo.
Hoe vaak ik ook tegen mezelf zeg dat het de juiste keuze was, dat voor God spelen blijf ik heel moeilijk vinden.
Uiteraard mis ik hem heel erg, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Zal iedereen dat gevoel niet hebben bij zoiets?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, dank je..
Ik baal alleen van dat gevoel wat ik altijd heb na zoiets, dat IK heb besloten dat het leven nu gestopt gaat worden voor het dier. Mooi dat het kan en ze dus niet (verder) hoeven te lijden, maar toch heel dubbel. Ze liggen in alle vertrouwen bij je, weten niet wat er gaat gebeuren en binnen twee minuten zijn ze voor altijd weg. Dat vreet altijd een tijdje aan me, een soort schuldgevoel ofzo.
Hoe vaak ik ook tegen mezelf zeg dat het de juiste keuze was, dat voor God spelen blijf ik heel moeilijk vinden.
Uiteraard mis ik hem heel erg, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Yup.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt het goed gedaan, en op tijd zo te lezen
* Bluezz vraagt zich alleen nog steeds af, is dat jouw tuin waar ie in ligt???
Fijn dat Dingo zijn plekje in je tuin heeft gevonden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yup.
Met Dingo had ik nooit verwacht dat hij mee zou kunnen verhuizen, maar dat heeft hij uiteindelijk dus wel meegemaakt. Helaas heeft hij niet lekker in de lente/zomer in de tuin kunnen spelen om van de zon te genieten en daar baalde ik van.
En ehm ja, op deze manier kan ik hem dat toch nog een beetje geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |